Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Facebook. Oblicza i dylematy
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
"Facebook. Oblicza i dylematy" to książka analizująca złożoność jednej z największych platform społecznościowych świata. Dzieło to prezentuje Facebook jako nie tylko miejsce spotkań i komunikacji między ludźmi, ale również jako korporację, która czerpie korzyści z licznych użytkowników, nierzadko w sposób nieprzejrzysty.
Ta książka bada wieloaspektową naturę Facebooka, ukazując go jako platformę, która łączy rzeczywiste i wirtualne społeczności, a jednocześnie jako firmę o monopolistycznym zacięciu. Autorzy przyglądają się także roli, jaką pełni ten gigant w relacjach z tradycyjnymi mediami oraz w życiu codziennym millenialsów w Polsce. Facebook jest przedstawiany jako miejsce, gdzie zacierają się różnice między światem ludzkim a sztuczną inteligencją, zostając zdefiniowanym jako algorytmiczny mediator międzyludzkich interakcji.
Publikacja skupia się także na tym, jak platforma działa jako agregator informacji, w której prawda przenika się z postprawdą. Równocześnie ukazuje wyzwania związane z wartościami, które przedstawia Facebook, wpływając na relacje ludzkie w dobie cyfrowej. Jest on też miejscem, gdzie użytkownicy mogą kreować swoje wizerunki, budować personalne narracje oraz eksperymentować z tożsamością w przestrzeni, która miesza autentyczność i fikcję.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
"Facebook. Oblicza i dylematy" to książka analizująca złożoność jednej z największych platform społecznościowych świata. Dzieło to prezentuje Facebook jako nie tylko miejsce spotkań i komunikacji między ludźmi, ale również jako korporację, która czerpie korzyści z licznych użytkowników, nierzadko w sposób nieprzejrzysty.
Ta książka bada wieloaspektową naturę Facebooka, ukazując go jako platformę, która łączy rzeczywiste i wirtualne społeczności, a jednocześnie jako firmę o monopolistycznym zacięciu. Autorzy przyglądają się także roli, jaką pełni ten gigant w relacjach z tradycyjnymi mediami oraz w życiu codziennym millenialsów w Polsce. Facebook jest przedstawiany jako miejsce, gdzie zacierają się różnice między światem ludzkim a sztuczną inteligencją, zostając zdefiniowanym jako algorytmiczny mediator międzyludzkich interakcji.
Publikacja skupia się także na tym, jak platforma działa jako agregator informacji, w której prawda przenika się z postprawdą. Równocześnie ukazuje wyzwania związane z wartościami, które przedstawia Facebook, wpływając na relacje ludzkie w dobie cyfrowej. Jest on też miejscem, gdzie użytkownicy mogą kreować swoje wizerunki, budować personalne narracje oraz eksperymentować z tożsamością w przestrzeni, która miesza autentyczność i fikcję.
