Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.






Nowa
Książka nowa.





Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.





Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.





Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Etykieta japońska
DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Czy zastanawiałeś się kiedyś, dlaczego japoński gospodarz z należytym spokojem odbiera prezent, ale nie śpieszy się z jego natychmiastowym otwarciem? Albo czy odmowa drinka w towarzystwie japońskiego partnera biznesowego byłaby faux pas? Jakie są szanse, że Japończyk odpisze na wiadomość tekstową? Książka „Etykieta japońska” oferuje zwięzły przewodnik po zawiłościach japońskiej kultury, która kryje w sobie szereg formalnych rytuałów i różni się znacząco od europejskich tradycji. Autorzy w przystępny sposób wyjaśniają, jak należy się zachować podczas spotkań biznesowych, w łaźniach publicznych czy też restauracjach.
Publikacja ta stanowi niezbędną lekturę dla osób planujących podróż do Japonii, współpracujących z Japończykami czy po prostu zafascynowanych tamtejszą kulturą. W odróżnieniu od popularnych internetowych przewodników, Boye Lafayette de Mente nie stara się zszokować czytelnika różnicami kulturowymi, lecz zamiast tego, wyjaśnia zarówno zasady etykiety, jak i ich genezę. Książka dostarcza cennego wglądu w japonizm i codzienne życie w tym kraju.
Adrianna Wosińska z TORII określa tę pozycję jako swoistą mapę, która prowadzi czytelnika przez historyczne i kulturowe niuanse japońskiej etykiety, oferując przy tym praktyczne rady ułatwiające lepsze zrozumienie Japończyków. Anna Bielak z Japonia-Online dodała, że dzięki książce można w pełni docenić bogactwo i różnorodność kultury japońskiej, unikając stereotypów i płytkiego orientalizmu. Natomiast Katarzyna Nowak z Muzeum Manggha zachęca do odkrywania japońskich obyczajów z pokorą i uznaniem.
Boye Lafayette de Mente, doświadczony dziennikarz oraz autor ponad 70 książek, pracował w Japonii, Chinach i Korei od 1949 roku. Jego wiedza na temat Japonii jest nieoceniona, podobnie jak doświadczenie Geoffa Bottinga, tłumacza i dziennikarza z ponad 25-letnim stażem w Japonii. Razem dostarczyli wglądu w fascynującą, złożoną rzeczywistość japońskiej etykiety.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
39.93 zł
nowa

- nowa książka
Wysyłka w ciągu 48h + czas dostawy
jak nowa
dobry
widoczne ślady używania
Dostępna ilość 5
Uwaga została 1 szt.
Posiadamy 5 szt.
Czy zastanawiałeś się kiedyś, dlaczego japoński gospodarz z należytym spokojem odbiera prezent, ale nie śpieszy się z jego natychmiastowym otwarciem? Albo czy odmowa drinka w towarzystwie japońskiego partnera biznesowego byłaby faux pas? Jakie są szanse, że Japończyk odpisze na wiadomość tekstową? Książka „Etykieta japońska” oferuje zwięzły przewodnik po zawiłościach japońskiej kultury, która kryje w sobie szereg formalnych rytuałów i różni się znacząco od europejskich tradycji. Autorzy w przystępny sposób wyjaśniają, jak należy się zachować podczas spotkań biznesowych, w łaźniach publicznych czy też restauracjach.
Publikacja ta stanowi niezbędną lekturę dla osób planujących podróż do Japonii, współpracujących z Japończykami czy po prostu zafascynowanych tamtejszą kulturą. W odróżnieniu od popularnych internetowych przewodników, Boye Lafayette de Mente nie stara się zszokować czytelnika różnicami kulturowymi, lecz zamiast tego, wyjaśnia zarówno zasady etykiety, jak i ich genezę. Książka dostarcza cennego wglądu w japonizm i codzienne życie w tym kraju.
Adrianna Wosińska z TORII określa tę pozycję jako swoistą mapę, która prowadzi czytelnika przez historyczne i kulturowe niuanse japońskiej etykiety, oferując przy tym praktyczne rady ułatwiające lepsze zrozumienie Japończyków. Anna Bielak z Japonia-Online dodała, że dzięki książce można w pełni docenić bogactwo i różnorodność kultury japońskiej, unikając stereotypów i płytkiego orientalizmu. Natomiast Katarzyna Nowak z Muzeum Manggha zachęca do odkrywania japońskich obyczajów z pokorą i uznaniem.
Boye Lafayette de Mente, doświadczony dziennikarz oraz autor ponad 70 książek, pracował w Japonii, Chinach i Korei od 1949 roku. Jego wiedza na temat Japonii jest nieoceniona, podobnie jak doświadczenie Geoffa Bottinga, tłumacza i dziennikarza z ponad 25-letnim stażem w Japonii. Razem dostarczyli wglądu w fascynującą, złożoną rzeczywistość japońskiej etykiety.