Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Etyka w systemie edukacji w Polsce
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Autorzy książki szczegółowo analizują nauczanie etyki w polskich szkołach, koncentrując się na kilku kluczowych zagadnieniach. Po pierwsze, omawiają etykę jako przedmiot szkolny, rozważając podstawę programową, cele edukacyjne oraz sposób prowadzenia zajęć, a także relacje między etyką i religią. Następnie przyglądają się profesji nauczyciela etyki, obejmując tematyką zarówno charakterystykę tego zawodu, jak i proces kształcenia oraz ocenę pracy nauczycieli. Kolejnym przedmiotem rozważań jest rola etyki w polskim systemie edukacji, w tym czynniki, które wspierają lub ograniczają nauczanie tego przedmiotu. Podstawą przedstawionych w książce wniosków są wyniki ogólnopolskich badań, które przeprowadzono w latach 2015-2016 wśród nauczycieli etyki z różnych typów szkół i poziomów edukacji.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Autorzy książki szczegółowo analizują nauczanie etyki w polskich szkołach, koncentrując się na kilku kluczowych zagadnieniach. Po pierwsze, omawiają etykę jako przedmiot szkolny, rozważając podstawę programową, cele edukacyjne oraz sposób prowadzenia zajęć, a także relacje między etyką i religią. Następnie przyglądają się profesji nauczyciela etyki, obejmując tematyką zarówno charakterystykę tego zawodu, jak i proces kształcenia oraz ocenę pracy nauczycieli. Kolejnym przedmiotem rozważań jest rola etyki w polskim systemie edukacji, w tym czynniki, które wspierają lub ograniczają nauczanie tego przedmiotu. Podstawą przedstawionych w książce wniosków są wyniki ogólnopolskich badań, które przeprowadzono w latach 2015-2016 wśród nauczycieli etyki z różnych typów szkół i poziomów edukacji.
