Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Emocje, komunikacja, akceptacja
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Każdy rodzic pragnący wyposażyć swoje dziecko na drogę do szkoły zapewnia mu plecak, w którym zmieszczą się nie tylko książki i zeszyty, ale także drugie śniadanie. Co więcej, rodzice marzą o tym, by ich pociechy posiadały zestaw kluczowych umiejętności takich jak: poczucie wartości, zdrowa samoocena, zdolność okazywania emocji, skuteczne rozwiązywanie konfliktów, nawiązywanie pozytywnych relacji z rówieśnikami czy motywacja do nauki.
Niestety, wielu rodziców z czasem zauważa, że ich wyobrażenia na temat możliwości dziecka mogą różnić się od rzeczywistości. Dzieci mogą natrafić na trudności związane z nowymi obowiązkami szkolnymi. Dlatego powstał program profilaktyczno-terapeutyczny adresowany do młodszych uczniów, który ma na celu rozwijanie społecznych i emocjonalnych kompetencji dzieci, zwłaszcza tych zaczynających swoją edukacyjną przygodę.
Scenariusze zawarte w książce są skonstruowane tak, aby mogli z nich korzystać specjaliści pracujący z dziećmi o szczególnych potrzebach edukacyjnych w kontekście terapii. Program został przemyślany jako materiał do grupowych zajęć, ale autorki zalecają jego użycie również w pracy indywidualnej, szczególnie w obszarze rozwoju emocji i samooceny. Możliwości realizacji programu są szerokie – można go realizować w salach lekcyjnych, ale też w formie spotkań online, co jest obecnie powszechną formą komunikacji.
W dobie cyfryzacji, gdzie relacje międzyludzkie często stają się wyzwaniem, dzieci, które wcześniej dobrowolnie się izolowały z powodu fascynacji technologią, teraz stoją w obliczu jeszcze większych wyzwań z powodu pandemii. Dlatego tak ważne jest, aby od najmłodszych lat uczono je współpracy, asertywności oraz radzenia sobie z własnymi emocjami i konfliktami.
Książkę uzupełniają karty pracy, zatytułowane „Trening umiejętności emocjonalnych i społecznych dzieci. Karty terapeutyczne i karty pracy”, które są doskonałym wsparciem w osiąganiu zamierzonych celów edukacyjnych i terapeutycznych.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Każdy rodzic pragnący wyposażyć swoje dziecko na drogę do szkoły zapewnia mu plecak, w którym zmieszczą się nie tylko książki i zeszyty, ale także drugie śniadanie. Co więcej, rodzice marzą o tym, by ich pociechy posiadały zestaw kluczowych umiejętności takich jak: poczucie wartości, zdrowa samoocena, zdolność okazywania emocji, skuteczne rozwiązywanie konfliktów, nawiązywanie pozytywnych relacji z rówieśnikami czy motywacja do nauki.
Niestety, wielu rodziców z czasem zauważa, że ich wyobrażenia na temat możliwości dziecka mogą różnić się od rzeczywistości. Dzieci mogą natrafić na trudności związane z nowymi obowiązkami szkolnymi. Dlatego powstał program profilaktyczno-terapeutyczny adresowany do młodszych uczniów, który ma na celu rozwijanie społecznych i emocjonalnych kompetencji dzieci, zwłaszcza tych zaczynających swoją edukacyjną przygodę.
Scenariusze zawarte w książce są skonstruowane tak, aby mogli z nich korzystać specjaliści pracujący z dziećmi o szczególnych potrzebach edukacyjnych w kontekście terapii. Program został przemyślany jako materiał do grupowych zajęć, ale autorki zalecają jego użycie również w pracy indywidualnej, szczególnie w obszarze rozwoju emocji i samooceny. Możliwości realizacji programu są szerokie – można go realizować w salach lekcyjnych, ale też w formie spotkań online, co jest obecnie powszechną formą komunikacji.
W dobie cyfryzacji, gdzie relacje międzyludzkie często stają się wyzwaniem, dzieci, które wcześniej dobrowolnie się izolowały z powodu fascynacji technologią, teraz stoją w obliczu jeszcze większych wyzwań z powodu pandemii. Dlatego tak ważne jest, aby od najmłodszych lat uczono je współpracy, asertywności oraz radzenia sobie z własnymi emocjami i konfliktami.
Książkę uzupełniają karty pracy, zatytułowane „Trening umiejętności emocjonalnych i społecznych dzieci. Karty terapeutyczne i karty pracy”, które są doskonałym wsparciem w osiąganiu zamierzonych celów edukacyjnych i terapeutycznych.
