Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Elementarz
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
"Elementarz. Nauka czytania metodą sylabową i globalną" to książka, która w przystępny sposób wprowadza dzieci w świat liter i czytania. Podzielona jest na trzy części, z których każda stopniowo rozwija umiejętności czytelnicze młodych uczniów.
Pierwsza część skoncentrowana jest na zapoznaniu się z poszczególnymi literami alfabetu. Dziecko najpierw uczy się samogłosek, a następnie spółgłosek. Kolejnym krokiem jest łączenie ich w sylaby i proste wyrazy, co pozwala na budowanie nieskomplikowanych tekstów. W tej części wprowadzane są także dwuznaki i spółgłoski miękkie, aby poszerzyć zakres wiedzy o języku.
Druga część skupia się na czytaniu prostych tekstów, które nie zawierają dwuznaków i spółgłosek miękkich. Tutaj dzieci mają okazję zapoznać się z metodą globalną, która polega na rozpoznawaniu słów jako całości. Dzięki rysunkom opatrzonym podpisami młodzi czytelnicy uczą się łączyć obraz z tekstem, co ułatwia zapamiętywanie i rozumienie.
Trzecia część oferuje bardziej wymagające czytanki, w których użyte są wszystkie litery alfabetu. Te dłuższe teksty angażują dzieci nie tylko w doskonalenie umiejętności czytania, lecz także w rozwijanie zasobu słownictwa i wiedzy o świecie. Książka stanowi doskonałą podstawę do dalszych ćwiczeń i praktyki językowej, będąc cennym narzędziem w edukacji wczesnoszkolnej.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
"Elementarz. Nauka czytania metodą sylabową i globalną" to książka, która w przystępny sposób wprowadza dzieci w świat liter i czytania. Podzielona jest na trzy części, z których każda stopniowo rozwija umiejętności czytelnicze młodych uczniów.
Pierwsza część skoncentrowana jest na zapoznaniu się z poszczególnymi literami alfabetu. Dziecko najpierw uczy się samogłosek, a następnie spółgłosek. Kolejnym krokiem jest łączenie ich w sylaby i proste wyrazy, co pozwala na budowanie nieskomplikowanych tekstów. W tej części wprowadzane są także dwuznaki i spółgłoski miękkie, aby poszerzyć zakres wiedzy o języku.
Druga część skupia się na czytaniu prostych tekstów, które nie zawierają dwuznaków i spółgłosek miękkich. Tutaj dzieci mają okazję zapoznać się z metodą globalną, która polega na rozpoznawaniu słów jako całości. Dzięki rysunkom opatrzonym podpisami młodzi czytelnicy uczą się łączyć obraz z tekstem, co ułatwia zapamiętywanie i rozumienie.
Trzecia część oferuje bardziej wymagające czytanki, w których użyte są wszystkie litery alfabetu. Te dłuższe teksty angażują dzieci nie tylko w doskonalenie umiejętności czytania, lecz także w rozwijanie zasobu słownictwa i wiedzy o świecie. Książka stanowi doskonałą podstawę do dalszych ćwiczeń i praktyki językowej, będąc cennym narzędziem w edukacji wczesnoszkolnej.
