Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Ekonomia w praktyce
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Autorzy tego przewodnika metodycznego stawiają sobie za cel dostarczenie nauczycielom przedmiotów ekonomicznych na poziomie szkół ponadgimnazjalnych praktycznych i innowacyjnych narzędzi, które umożliwią uczniom aktywny udział w zajęciach. Dzięki proponowanym metodom, uczniowie będą mogli znaleźć się w sytuacjach zbliżonych do tych, które doświadczą w dorosłym życiu, co pozwoli im lepiej zrozumieć omawiane zagadnienia.
Przyjęcie takiego podejścia sprawia, że uczeń przestaje pełnić rolę biernego uczestnika procesu edukacyjnego, jak to często bywa w tradycyjnym kształceniu. Zamiast tego, staje się aktywnym uczestnikiem procesu dydaktycznego, co pozwala mu bardziej angażować się zarówno na zajęciach, jak i poza nimi. Tego typu nauczanie pomaga dostrzec praktyczne zastosowanie teorii ekonomicznej, pokazując, że edukacja ekonomiczna jest blisko związana z codziennymi aktywnościami ludzi i nie jest jedynie abstrakcyjnym zestawem wiedzy.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Autorzy tego przewodnika metodycznego stawiają sobie za cel dostarczenie nauczycielom przedmiotów ekonomicznych na poziomie szkół ponadgimnazjalnych praktycznych i innowacyjnych narzędzi, które umożliwią uczniom aktywny udział w zajęciach. Dzięki proponowanym metodom, uczniowie będą mogli znaleźć się w sytuacjach zbliżonych do tych, które doświadczą w dorosłym życiu, co pozwoli im lepiej zrozumieć omawiane zagadnienia.
Przyjęcie takiego podejścia sprawia, że uczeń przestaje pełnić rolę biernego uczestnika procesu edukacyjnego, jak to często bywa w tradycyjnym kształceniu. Zamiast tego, staje się aktywnym uczestnikiem procesu dydaktycznego, co pozwala mu bardziej angażować się zarówno na zajęciach, jak i poza nimi. Tego typu nauczanie pomaga dostrzec praktyczne zastosowanie teorii ekonomicznej, pokazując, że edukacja ekonomiczna jest blisko związana z codziennymi aktywnościami ludzi i nie jest jedynie abstrakcyjnym zestawem wiedzy.
