Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Ekonomia jednostkowości
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Neoklasyczna ekonomia często pomija pewną specyficzną formę rynku, dlatego chciałbym zaprezentować zestaw narzędzi i argumentów, które mogą pomóc zrozumieć i wyjaśnić zarówno funkcjonowanie, jak i rozwój tego rynku.
Mówimy o rynku, który nie jest wcale marginalny, a skoncentrowany na produktach unikalnych i niejednorodnych. Obejmuje on transakcje, w których kluczowe jest poszukiwanie wysokiej jakości usług i towarów, takich jak usługi medyczne, prawne, doradcze, czy też zarządcze. To także rynek dla win, literatury, filmów, jak również usług profesjonalnych, personalizowanych, dzieł sztuki, luksusowych win, haute cuisine, dóbr luksusowych, turystyki, produktów przemysłu kulturalnego, niektórych form rękodzieła, oraz szczególnych rodzajów eksperckiej wiedzy.
W neoklasycznej analizie brak należytej uwagi dla unikalnych produktów nie wynika z zamierzonego działania, ale z ograniczeń ram teoretycznych, które priorytetowo traktują uniwersalność klasyfikacji produktów, by cena była jedyną różnicującą cechą. Produkty i zjawiska unikalne, które nie są odpowiednio zdefiniowane teoretycznie, pozostają niewidoczne w różnorodnej ofercie rynkowej. Jednak po ich zdefiniowaniu mogą one zostać wyodrębnione i uznane za odmienne od tradycyjnego rynku formę koordynacji ekonomicznej. Otwiera to drogę do stworzenia teorii, którą można określić jako ekonomia jednostkowości, poświęcona unikalnym produktom i usługom, które nie pasują do standardowych modeli rynkowych.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Neoklasyczna ekonomia często pomija pewną specyficzną formę rynku, dlatego chciałbym zaprezentować zestaw narzędzi i argumentów, które mogą pomóc zrozumieć i wyjaśnić zarówno funkcjonowanie, jak i rozwój tego rynku.
Mówimy o rynku, który nie jest wcale marginalny, a skoncentrowany na produktach unikalnych i niejednorodnych. Obejmuje on transakcje, w których kluczowe jest poszukiwanie wysokiej jakości usług i towarów, takich jak usługi medyczne, prawne, doradcze, czy też zarządcze. To także rynek dla win, literatury, filmów, jak również usług profesjonalnych, personalizowanych, dzieł sztuki, luksusowych win, haute cuisine, dóbr luksusowych, turystyki, produktów przemysłu kulturalnego, niektórych form rękodzieła, oraz szczególnych rodzajów eksperckiej wiedzy.
W neoklasycznej analizie brak należytej uwagi dla unikalnych produktów nie wynika z zamierzonego działania, ale z ograniczeń ram teoretycznych, które priorytetowo traktują uniwersalność klasyfikacji produktów, by cena była jedyną różnicującą cechą. Produkty i zjawiska unikalne, które nie są odpowiednio zdefiniowane teoretycznie, pozostają niewidoczne w różnorodnej ofercie rynkowej. Jednak po ich zdefiniowaniu mogą one zostać wyodrębnione i uznane za odmienne od tradycyjnego rynku formę koordynacji ekonomicznej. Otwiera to drogę do stworzenia teorii, którą można określić jako ekonomia jednostkowości, poświęcona unikalnym produktom i usługom, które nie pasują do standardowych modeli rynkowych.
