Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Edukacja jako rzecz publiczna
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Edukacja to wartość, którą możemy kształtować i za którą ponosimy odpowiedzialność. Jest to kwestia publiczna, powinna nas interesować i stanowi część wspólnej przestrzeni, która wymaga naszej uwagi i zaangażowania.
Książka postrzegana jako niemożliwa na wielu płaszczyznach staje się przedmiotem dogłębnej analizy. Autor, inspirując się myślą Hannah Arendt w połączeniu z szerokimi odniesieniami do filozofii politycznej, rozwija punkt wyjścia dla swojego badawczego podejścia. Zamojski rozwija koncepcję Rancière'a dotyczącą praktyki niemożliwej równości, starając się poprzez debatę nad edukacją urzeczywistnić sferę publiczną, wolną od podziałów na Niewolnika i Pana.
Eksperyment opisywany w tej książce był realizowany przez dziesięć lat, co samo w sobie dodaje kolejną warstwę tego niemożliwego przedsięwzięcia. Fakt, że książka operuje na tylu poziomach niemożliwości, czyni ją dziełem zarówno wyróżniającym się, jak i niezwykle intrygującym. Zapewnia ona unikalne spojrzenie na utopię czasowo zrealizowaną, w procesie ciągłego kształtowania, wymagającą szczególnego formatu narracji – starannego przedstawienia efemerycznych punktów odniesienia.
Recenzję autorstwa Piotra Laskowskiego ujmują w zwięzły sposób wyjątkowość i złożoność tego dzieła.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Edukacja to wartość, którą możemy kształtować i za którą ponosimy odpowiedzialność. Jest to kwestia publiczna, powinna nas interesować i stanowi część wspólnej przestrzeni, która wymaga naszej uwagi i zaangażowania.
Książka postrzegana jako niemożliwa na wielu płaszczyznach staje się przedmiotem dogłębnej analizy. Autor, inspirując się myślą Hannah Arendt w połączeniu z szerokimi odniesieniami do filozofii politycznej, rozwija punkt wyjścia dla swojego badawczego podejścia. Zamojski rozwija koncepcję Rancière'a dotyczącą praktyki niemożliwej równości, starając się poprzez debatę nad edukacją urzeczywistnić sferę publiczną, wolną od podziałów na Niewolnika i Pana.
Eksperyment opisywany w tej książce był realizowany przez dziesięć lat, co samo w sobie dodaje kolejną warstwę tego niemożliwego przedsięwzięcia. Fakt, że książka operuje na tylu poziomach niemożliwości, czyni ją dziełem zarówno wyróżniającym się, jak i niezwykle intrygującym. Zapewnia ona unikalne spojrzenie na utopię czasowo zrealizowaną, w procesie ciągłego kształtowania, wymagającą szczególnego formatu narracji – starannego przedstawienia efemerycznych punktów odniesienia.
Recenzję autorstwa Piotra Laskowskiego ujmują w zwięzły sposób wyjątkowość i złożoność tego dzieła.
