Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Edukacja i społeczeństwo. Dynamika socjopedagogicznych konstrukcji
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Interakcje pomiędzy edukacją a innymi obszarami życia społecznego są złożonymi tworami socjopedagogicznymi, które zmieniają się dynamicznie na przestrzeni czasu i w różnych miejscach. Ta książka ma na celu ukazanie wybranych aspektów tych relacji z różnych punktów widzenia. Autorzy omawianych tekstów poruszają istotne tematy, nawet jeśli czasami dotyczą one bardzo specyficznych zjawisk edukacyjnych. Mimo to, nawet niewielkie fenomeny są warte uwagi, gdyż mają znaczenie dla tych, którzy są w nie zaangażowani. Książka prezentuje także próby stworzenia względnie całościowych portretów na poziomie makrospołecznym. Zebrane teksty razem podkreślają interdyscyplinarny charakter nauk pedagogicznych, uczestnicząc w dyskusji na temat miejsca edukacji w społeczeństwie.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Interakcje pomiędzy edukacją a innymi obszarami życia społecznego są złożonymi tworami socjopedagogicznymi, które zmieniają się dynamicznie na przestrzeni czasu i w różnych miejscach. Ta książka ma na celu ukazanie wybranych aspektów tych relacji z różnych punktów widzenia. Autorzy omawianych tekstów poruszają istotne tematy, nawet jeśli czasami dotyczą one bardzo specyficznych zjawisk edukacyjnych. Mimo to, nawet niewielkie fenomeny są warte uwagi, gdyż mają znaczenie dla tych, którzy są w nie zaangażowani. Książka prezentuje także próby stworzenia względnie całościowych portretów na poziomie makrospołecznym. Zebrane teksty razem podkreślają interdyscyplinarny charakter nauk pedagogicznych, uczestnicząc w dyskusji na temat miejsca edukacji w społeczeństwie.
