Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Edukacja ekonomiczna polskiego społeczeństwa w.3
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Światowy kryzys gospodarczy, który rozpoczął się w 2007 roku, unaocznił problem niedostatecznej wiedzy ekonomicznej w polskim społeczeństwie. Komentatorzy podkreślają niską świadomość ekonomiczną, nie tylko wśród obywateli, ale również wśród polityków, zwłaszcza tych odpowiedzialnych za tworzenie prawa gospodarczego. W odpowiedzi na ten problem powstała myśl o stworzeniu monografii z dwoma głównymi celami. Pierwszym celem jest wyjaśnienie fundamentów teorii ekonomicznej w sposób prosty, a zarazem precyzyjny oraz przedstawienie efektywnych metod edukacji ekonomicznej, które pozwolą na przekazanie tej wiedzy szerszemu społeczeństwu. Celem drugim jest uczynienie tej monografii narzędziem zdobywania wiedzy ekonomicznej przez czytelników. Ważne jest, aby przy tej okazji walczyć ze szkodliwymi stereotypami na temat przedsiębiorczości i edukacji ekonomicznej, pokazując, że przedsiębiorczości oraz zarządzania można się nauczyć, podobnie jak ekonomii postrzeganej jako nauka o zasadach rządzących produkcją i podziałem dóbr. Praca ta ma również na celu pokazanie, jak podejmować optymalne decyzje ekonomiczne przy ograniczonych zasobach, co w rezultacie ma prowadzić do wzrostu dobrobytu jednostki, a w szerszej perspektywie, do rozwoju społecznego i gospodarczego kraju. Monografia ta jest tworzona przez wybitnych specjalistów, wśród których są dr Beniamin Noga, adiunkt w Instytucie Zarządzania Wyższej Szkoły Bankowej we Wrocławiu, prof. dr hab. Marian Noga, dyrektor Instytutu Współpracy z Biznesem, oraz dr hab. Agnieszka Dejnaka, specjalistka w zakresie marketingu i nowych technologii. Każdy z autorów wnosi bogate doświadczenie i wiedzę, które przyczyniają się do kompleksowego ujęcia tematu.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Światowy kryzys gospodarczy, który rozpoczął się w 2007 roku, unaocznił problem niedostatecznej wiedzy ekonomicznej w polskim społeczeństwie. Komentatorzy podkreślają niską świadomość ekonomiczną, nie tylko wśród obywateli, ale również wśród polityków, zwłaszcza tych odpowiedzialnych za tworzenie prawa gospodarczego. W odpowiedzi na ten problem powstała myśl o stworzeniu monografii z dwoma głównymi celami. Pierwszym celem jest wyjaśnienie fundamentów teorii ekonomicznej w sposób prosty, a zarazem precyzyjny oraz przedstawienie efektywnych metod edukacji ekonomicznej, które pozwolą na przekazanie tej wiedzy szerszemu społeczeństwu. Celem drugim jest uczynienie tej monografii narzędziem zdobywania wiedzy ekonomicznej przez czytelników. Ważne jest, aby przy tej okazji walczyć ze szkodliwymi stereotypami na temat przedsiębiorczości i edukacji ekonomicznej, pokazując, że przedsiębiorczości oraz zarządzania można się nauczyć, podobnie jak ekonomii postrzeganej jako nauka o zasadach rządzących produkcją i podziałem dóbr. Praca ta ma również na celu pokazanie, jak podejmować optymalne decyzje ekonomiczne przy ograniczonych zasobach, co w rezultacie ma prowadzić do wzrostu dobrobytu jednostki, a w szerszej perspektywie, do rozwoju społecznego i gospodarczego kraju. Monografia ta jest tworzona przez wybitnych specjalistów, wśród których są dr Beniamin Noga, adiunkt w Instytucie Zarządzania Wyższej Szkoły Bankowej we Wrocławiu, prof. dr hab. Marian Noga, dyrektor Instytutu Współpracy z Biznesem, oraz dr hab. Agnieszka Dejnaka, specjalistka w zakresie marketingu i nowych technologii. Każdy z autorów wnosi bogate doświadczenie i wiedzę, które przyczyniają się do kompleksowego ujęcia tematu.
