Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
E-Marketing dla małych i średnich przedsiębiorstw
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Ta książka jest idealnym przewodnikiem dla osób, które pragną rozpocząć działalność gospodarczą online i prowadzić ją efektywnie. Autor prowadzi czytelnika krok po kroku przez proces przygotowywania internetowej kampanii marketingowej, zgodnie z aktualnymi przepisami i normami. Zawarte tu informacje pomogą odpowiedzieć na kluczowe pytania dotyczące marketingu, takie jak różnice między tradycyjnym a internetowym marketingiem oraz istota marketingu online. Poradnik skupia się na tworzeniu i udoskonalaniu firmowej strony internetowej, by stała się ona źródłem zysków. Czytelnik zdobędzie wiedzę na temat optymalizacji działalności w sieci, zarówno w kontekście interakcji z użytkownikami, jak i widoczności w wyszukiwarkach. Publikacja zawiera także omówienie niezbędnych elementów procesu optymalizacji oraz sposobów angażowania potencjalnych klientów. Ostatnim, ale nie mniej ważnym aspektem są narzędzia internetowe, które można stosować, by skutecznie realizować kampanie marketingowe w sieci.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Ta książka jest idealnym przewodnikiem dla osób, które pragną rozpocząć działalność gospodarczą online i prowadzić ją efektywnie. Autor prowadzi czytelnika krok po kroku przez proces przygotowywania internetowej kampanii marketingowej, zgodnie z aktualnymi przepisami i normami. Zawarte tu informacje pomogą odpowiedzieć na kluczowe pytania dotyczące marketingu, takie jak różnice między tradycyjnym a internetowym marketingiem oraz istota marketingu online. Poradnik skupia się na tworzeniu i udoskonalaniu firmowej strony internetowej, by stała się ona źródłem zysków. Czytelnik zdobędzie wiedzę na temat optymalizacji działalności w sieci, zarówno w kontekście interakcji z użytkownikami, jak i widoczności w wyszukiwarkach. Publikacja zawiera także omówienie niezbędnych elementów procesu optymalizacji oraz sposobów angażowania potencjalnych klientów. Ostatnim, ale nie mniej ważnym aspektem są narzędzia internetowe, które można stosować, by skutecznie realizować kampanie marketingowe w sieci.
