Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Dziecko afatyczne w szkole i przedszkolu
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Przedstawiona książka jest efektem wieloletniego zaangażowania zespołu specjalistów zajmujących się problemami dzieci z afazją. To wyjątkowe zaburzenie, które dotyczy przede wszystkim rozwoju mowy i umiejętności językowych, wywiera istotny wpływ na proces nauki u dzieci. Może objawiać się różnie w miarę jak dziecko dorasta, często towarzysząc mu przez całe życie. Wiedza na temat niedokształcenia mowy o typie afazji nie jest dostatecznie rozpowszechniona wśród nauczycieli i rodziców. Choć diagnozowanie pozostaje w rękach specjalistów, to właśnie rodzice i nauczyciele zazwyczaj jako pierwsi dostrzegają trudności dzieci i odgrywają kluczową rolę w ich codziennym wsparciu.
Książka ta jest próbą otwarcia dialogu pomiędzy specjalistami, a nauczycielami i rodzicami. Autorki dążyły do tego, aby przedstawić klarowny i zrozumiały obraz dzieci z niedokształceniem mowy o typie afazji, tworząc tym samym użyteczne narzędzie w pracy z dziećmi dotkniętymi tym problemem.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Przedstawiona książka jest efektem wieloletniego zaangażowania zespołu specjalistów zajmujących się problemami dzieci z afazją. To wyjątkowe zaburzenie, które dotyczy przede wszystkim rozwoju mowy i umiejętności językowych, wywiera istotny wpływ na proces nauki u dzieci. Może objawiać się różnie w miarę jak dziecko dorasta, często towarzysząc mu przez całe życie. Wiedza na temat niedokształcenia mowy o typie afazji nie jest dostatecznie rozpowszechniona wśród nauczycieli i rodziców. Choć diagnozowanie pozostaje w rękach specjalistów, to właśnie rodzice i nauczyciele zazwyczaj jako pierwsi dostrzegają trudności dzieci i odgrywają kluczową rolę w ich codziennym wsparciu.
Książka ta jest próbą otwarcia dialogu pomiędzy specjalistami, a nauczycielami i rodzicami. Autorki dążyły do tego, aby przedstawić klarowny i zrozumiały obraz dzieci z niedokształceniem mowy o typie afazji, tworząc tym samym użyteczne narzędzie w pracy z dziećmi dotkniętymi tym problemem.
