Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Dziecięca matematyka - dwadzieścia lat później. Książka dla rodziców i nauczycieli starszych przedszkolaków
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Publikacja oferuje szczegółowe cele i treści kształcenia, przeznaczone dla wszystkich aspektów nauki matematyki prowadzonej zarówno w domowym środowisku, jak i w przedszkolach, biorąc pod uwagę obowiązującą podstawę programową. Każdy obszar tematyczny został starannie omówiony w osobnym rozdziale.
Na wstępie przedstawione są psychologiczne i pedagogiczne zasady, które odnoszą się do wspierania rozwoju intelektualnego dzieci, a także do formowania ich wiedzy i umiejętności matematycznych. W dalszej części książki znajdziemy omówienie konkretnych treści edukacyjnych oraz praktyczne komentarze metodyczne, które obejmują opisy ćwiczeń, scenariuszy zadaniowych, zabaw i gier. Rozdziały te wzbogacono o wyniki badań naukowych oraz doświadczenia pedagogiczne, które zostały zgromadzone na przestrzeni ostatnich dwudziestu lat.
Realizacja matematycznej edukacji zgodnie z wytycznymi przedstawionymi w tej książce ma na celu nie tylko poprawę wyników dzieci w matematyce, lecz także ogólne polepszenie ich sukcesów szkolnych.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Publikacja oferuje szczegółowe cele i treści kształcenia, przeznaczone dla wszystkich aspektów nauki matematyki prowadzonej zarówno w domowym środowisku, jak i w przedszkolach, biorąc pod uwagę obowiązującą podstawę programową. Każdy obszar tematyczny został starannie omówiony w osobnym rozdziale.
Na wstępie przedstawione są psychologiczne i pedagogiczne zasady, które odnoszą się do wspierania rozwoju intelektualnego dzieci, a także do formowania ich wiedzy i umiejętności matematycznych. W dalszej części książki znajdziemy omówienie konkretnych treści edukacyjnych oraz praktyczne komentarze metodyczne, które obejmują opisy ćwiczeń, scenariuszy zadaniowych, zabaw i gier. Rozdziały te wzbogacono o wyniki badań naukowych oraz doświadczenia pedagogiczne, które zostały zgromadzone na przestrzeni ostatnich dwudziestu lat.
Realizacja matematycznej edukacji zgodnie z wytycznymi przedstawionymi w tej książce ma na celu nie tylko poprawę wyników dzieci w matematyce, lecz także ogólne polepszenie ich sukcesów szkolnych.
