Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Działania marketingowe organizacji
DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Publikacja jest poświęcona szeroko rozumianej problematyce działań marketingowych w różnego rodzaju organizacjach. Poszczególne rozdziały są wynikiem zmian dostrzeganych przez autorów zarówno w samej organizacji, jak i w jej otoczeniu. Przeobrażenia te wywołują określone implikacje dla marketingu. Znajdują one odzwierciedlenie w koncepcji marketingu 4.0, której istotą jest nie założenie o odrzuceniu dotychczasowych prac naukowych lub wskazówek dla działań marketingowych, lecz inne podejście, wynikające z pojawiających się nowych trendów i rozwoju technologii. Na poszczególnych rynkach klienci się różnią i z tego względu wymagają specyficznego podejścia, niektórzy bowiem pasują bardziej do opisu zawartego w koncepcji marketingu 4.0, a inni - marketingu 3.0 czy 2.0. Otoczenie ciągle się zmienia, wskutek czego podejście do klientów jest modyfikowane.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Publikacja jest poświęcona szeroko rozumianej problematyce działań marketingowych w różnego rodzaju organizacjach. Poszczególne rozdziały są wynikiem zmian dostrzeganych przez autorów zarówno w samej organizacji, jak i w jej otoczeniu. Przeobrażenia te wywołują określone implikacje dla marketingu. Znajdują one odzwierciedlenie w koncepcji marketingu 4.0, której istotą jest nie założenie o odrzuceniu dotychczasowych prac naukowych lub wskazówek dla działań marketingowych, lecz inne podejście, wynikające z pojawiających się nowych trendów i rozwoju technologii. Na poszczególnych rynkach klienci się różnią i z tego względu wymagają specyficznego podejścia, niektórzy bowiem pasują bardziej do opisu zawartego w koncepcji marketingu 4.0, a inni - marketingu 3.0 czy 2.0. Otoczenie ciągle się zmienia, wskutek czego podejście do klientów jest modyfikowane.