Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.






Nowa
Książka nowa.





Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.





Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.





Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Działania marketingowe organizacji
DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Książka skupia się na szerokim zakresie kwestii związanych z działaniami marketingowymi w różnych typach organizacji. Autorzy, obserwując zmiany zarówno wewnątrz organizacji, jak i w jej otoczeniu, identyfikują nowe wyzwania i szanse dla marketingu. Przeobrażenia te wpływają na ukształtowanie koncepcji marketingu 4.0. Kluczowe jest tutaj świeże spojrzenie na marketing, które uwzględnia dynamiczny rozwój trendów oraz nowoczesnych technologii, a nie ignoruje dotychczasowych osiągnięć naukowych i praktyk. Pomimo że klienci na różnych rynkach wykazują zróżnicowane potrzeby, co wymaga indywidualnego podejścia, to niektórzy lepiej wpisują się w założenia marketingu 2.0, 3.0 lub 4.0. W obliczu ciągłych zmian w otoczeniu, podejście do klientów musi być stale aktualizowane i dostosowywane.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
nowa
17.30 zł
jak nowa

- niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania
- książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji
Wysyłka w ciągu 24h + czas dostawy
dobry
widoczne ślady używania
Książka skupia się na szerokim zakresie kwestii związanych z działaniami marketingowymi w różnych typach organizacji. Autorzy, obserwując zmiany zarówno wewnątrz organizacji, jak i w jej otoczeniu, identyfikują nowe wyzwania i szanse dla marketingu. Przeobrażenia te wpływają na ukształtowanie koncepcji marketingu 4.0. Kluczowe jest tutaj świeże spojrzenie na marketing, które uwzględnia dynamiczny rozwój trendów oraz nowoczesnych technologii, a nie ignoruje dotychczasowych osiągnięć naukowych i praktyk. Pomimo że klienci na różnych rynkach wykazują zróżnicowane potrzeby, co wymaga indywidualnego podejścia, to niektórzy lepiej wpisują się w założenia marketingu 2.0, 3.0 lub 4.0. W obliczu ciągłych zmian w otoczeniu, podejście do klientów musi być stale aktualizowane i dostosowywane.