Książka - Dyskurs autopromocyjny dawniej i dziś. T.2

DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ

Masz tę lub inne książki?

Sprzedaj je u nas

Dyskurs autopromocyjny dawniej i dziś. T.2

Dyskurs autopromocyjny dawniej i dziś. T.2

DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ

Masz tę lub inne książki?

Sprzedaj je u nas

Autopromocja w przestrzeni publicznej stała się w ostatnich latach istotnym narzędziem dla osiągania celów przez różnorodne instytucje oraz jednostki. Aby jednak skutecznie promować siebie i swoje idee, konieczne jest zrozumienie mechanizmów współczesnego rynku. Książka "Dyskurs autopromocyjny dawniej i dziś" stanowi zbiór artykułów, które eksplorują temat autopromocji jako nieodłącznej części naszego życia. Przedstawia różne techniki autopromocyjne, które mogą stać się wartościowymi elementami praktyk komunikacyjnych.

Analiza historycznych praktyk autopromocyjnych ma na celu ukazanie ich ewolucji i znaczenia w kształtowaniu obecnych strategii. Synchroniczne i diachroniczne podejście ma przekonać czytelników o nieuniknioności i istotności autopromocji w dzisiejszym świecie, gdzie media odgrywają kluczową rolę. Zrozumienie tych aspektów jest kluczowe zarówno dla świadomego odbioru, jak i dla profesjonalnego nadawania komunikatów autopromocyjnych. Książka zachęca do rozwijania wiedzy w tym obszarze, co może przyczynić się do bardziej świadomego i efektywnego funkcjonowania w zdominowanej przez media rzeczywistości.

Wybierz stan zużycia:

WIĘCEJ O SKALI

22

22.50 zł

nowa

ok
Taniej o 4.34 złCena rynkowa: 26.84 zł
  • nowa książka

Wysyłka w ciągu 48h + czas dostawy

brak

jak nowa

brak

dobry

brak

widoczne ślady używania

Dostępna ilość 22

Uwaga została 1 szt.

Posiadamy 22 szt.

Dostępna ilość

26.84

22.50

Autopromocja w przestrzeni publicznej stała się w ostatnich latach istotnym narzędziem dla osiągania celów przez różnorodne instytucje oraz jednostki. Aby jednak skutecznie promować siebie i swoje idee, konieczne jest zrozumienie mechanizmów współczesnego rynku. Książka "Dyskurs autopromocyjny dawniej i dziś" stanowi zbiór artykułów, które eksplorują temat autopromocji jako nieodłącznej części naszego życia. Przedstawia różne techniki autopromocyjne, które mogą stać się wartościowymi elementami praktyk komunikacyjnych.

Analiza historycznych praktyk autopromocyjnych ma na celu ukazanie ich ewolucji i znaczenia w kształtowaniu obecnych strategii. Synchroniczne i diachroniczne podejście ma przekonać czytelników o nieuniknioności i istotności autopromocji w dzisiejszym świecie, gdzie media odgrywają kluczową rolę. Zrozumienie tych aspektów jest kluczowe zarówno dla świadomego odbioru, jak i dla profesjonalnego nadawania komunikatów autopromocyjnych. Książka zachęca do rozwijania wiedzy w tym obszarze, co może przyczynić się do bardziej świadomego i efektywnego funkcjonowania w zdominowanej przez media rzeczywistości.

Szczegóły

Opinie

Książki autora

Podobne

Dla Ciebie

Książki z kategorii

Dostawa i płatność

Szczegóły

Cena: 22.50 zł

Okładka: Miękka

Ilość stron: 168

Rok wydania: 2016

Rozmiar: 1 x 2 mm

ID: 9788380127678

Inne książki tych autorów

Podobne produkty

Może Ci się spodobać

Inne książki: Pozostałe książki

Opinie użytkowników
0.0
0 ocen i 0 recenzji
Reviews Reward Icon

Napisz opinię o książce i wygraj nagrodę!

W każdym miesiącu wybieramy najlepsze opinie i nagradzamy recenzentów.

Dowiedz się więcej

Wartość nagród w tym miesiącu

880 zł

Napisz opinię i wygraj nagrodę!
Twoja ocena to:
wybierz ocenę 0
Treść musi mieć więcej niż 50 i mniej niż 20000 znaków

Dodaj swoją opinię

Zaloguj się na swoje konto, aby mieć możliwość dodawania opinii.

Czy chcesz zostawić tylko ocenę?

Dodanie samej oceny o książce nie jest brane pod uwagę podczas losowania nagród. By mieć szansę na otrzymanie nagrody musisz napisać opinię o książce.

Już oceniłeś/zrecenzowałeś te książkę w przeszłości.

Możliwe jest dodanie tylko jednej recenzji do każdej z książek.

Sposoby dostawy

Płatne z góry

InPost Paczkomaty 24/7

InPost Paczkomaty 24/7

13.99 zł

Darmowa dostawa od 190 zł

ORLEN Paczka

ORLEN Paczka

11.99 zł

Darmowa dostawa od 190 zł

Automaty DHL BOX 24/7 i punkty POP

Automaty DHL BOX 24/7 i punkty POP

9.99 zł

Darmowa dostawa od 190 zł

NAJTAŃSZA FORMA DOSTAWY

DPD Pickup Punkt Odbioru

DPD Pickup Punkt Odbioru

11.99 zł

Darmowa dostawa od 190 zł

Kurier GLS

Kurier GLS

14.99 zł

Darmowa dostawa od 190 zł

Kurier DPD

Kurier DPD

14.99 zł

Darmowa dostawa od 190 zł

Kurier InPost

Kurier InPost

14.99 zł

Darmowa dostawa od 190 zł

Pocztex Kurier

Pocztex Kurier

13.99 zł

Darmowa dostawa od 190 zł

Kurier GLS - kraje UE

Kurier GLS - kraje UE

69.00 zł

Odbiór osobisty (Dębica)

Odbiór osobisty (Dębica)

3.00 zł

Płatne przy odbiorze

Kurier GLS pobranie Kurier GLS pobranie

23.99 zł

Sposoby płatności

Płatność z góry

Przedpłata

platnosc

Zwykły przelew info