Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
(Dy)fuzje
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Książka powstała dzięki współpracy Muzeum Sztuki w Łodzi oraz Zakładu Literatury XX i XXI wieku Uniwersytetu Łódzkiego, będąc efektem projektu, który zgłębia fenomeny związane z fascynacją artystów wobec różnych form awangardowego połączenia sztuk. Badania skupiono na analizie przypadków, chcąc pokazać, jak w Polsce po 1945 roku artyści pod różnymi wpływami społeczno-politycznymi, instytucjonalnymi i towarzyskimi odnajdywali się w podobnych dążeniach.
W książce analizowane są relacje i analogie między sztuką wizualną i literaturą w kontekście zarówno tradycyjnych, jak i niekonwencjonalnych form. Autorzy artykułów zawartych w publikacji próbują uchwycić wzajemne inspiracje między artystami, obserwując, jak zmieniają się perspektywy i rozumienie znanych tematów. Istotnym elementem jest tu pojęcie "(dy)fuzji", które nawiązuje do wymiany i transformacji idei.
Książka jest nie tylko innowacyjna w odkrywaniu niedostatecznie zbadanych zjawisk, ale także przynosi nowe spojrzenie na tematy już dobrze opracowane. Znajdziemy w niej teksty dotyczące zarówno twórczości znanych artystów takich jak Białoszewski, Brzozowski czy Kantor, jak i mniej rozpoznawalnych jak Bruszewski czy Kryszkowski. Połączenie tych dwóch perspektyw w publikacji przekłada się na jej świeżość i dynamikę, podkreślając rolę odkrywczego ujęcia w sztuce i literaturze.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Książka powstała dzięki współpracy Muzeum Sztuki w Łodzi oraz Zakładu Literatury XX i XXI wieku Uniwersytetu Łódzkiego, będąc efektem projektu, który zgłębia fenomeny związane z fascynacją artystów wobec różnych form awangardowego połączenia sztuk. Badania skupiono na analizie przypadków, chcąc pokazać, jak w Polsce po 1945 roku artyści pod różnymi wpływami społeczno-politycznymi, instytucjonalnymi i towarzyskimi odnajdywali się w podobnych dążeniach.
W książce analizowane są relacje i analogie między sztuką wizualną i literaturą w kontekście zarówno tradycyjnych, jak i niekonwencjonalnych form. Autorzy artykułów zawartych w publikacji próbują uchwycić wzajemne inspiracje między artystami, obserwując, jak zmieniają się perspektywy i rozumienie znanych tematów. Istotnym elementem jest tu pojęcie "(dy)fuzji", które nawiązuje do wymiany i transformacji idei.
Książka jest nie tylko innowacyjna w odkrywaniu niedostatecznie zbadanych zjawisk, ale także przynosi nowe spojrzenie na tematy już dobrze opracowane. Znajdziemy w niej teksty dotyczące zarówno twórczości znanych artystów takich jak Białoszewski, Brzozowski czy Kantor, jak i mniej rozpoznawalnych jak Bruszewski czy Kryszkowski. Połączenie tych dwóch perspektyw w publikacji przekłada się na jej świeżość i dynamikę, podkreślając rolę odkrywczego ujęcia w sztuce i literaturze.
