Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Dydaktyka języka polskiego jako nierodzimego: konteksty - dylematy - trendy
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Opracowanie zatytułowane "Dydaktyka języka polskiego jako nierodzimego: konteksty dylematy trendy" stanowi wartościową publikację, która odpowiada na aktualne potrzeby glottodydaktyki polonistycznej. Termin "język nierodzimy", użyty w tytule, odnosi się do trzech form polszczyzny: jako języka obcego, drugiego oraz odziedziczonego. Zawarte w książce artykuły są cennym źródłem wiedzy zarówno dla doświadczonych nauczycieli, jak i dla tych, którzy dopiero rozpoczynają swoją przygodę z nauczaniem.
Jak podkreśla w swojej recenzji prof. dr hab. Anna Dąbrowska, "Dydaktyka języka polskiego jako nierodzimego: konteksty dylematy trendy" jest trzecim tomem w naszym cyklu naukowo-dydaktycznych publikacji dotyczących glottodydaktyki. W tej książce kontynuujemy analizę tej dziedziny, uwzględniając trendy trzeciej dekady XXI wieku. Szeroka perspektywa opracowania umożliwia zbadanie zarówno nowych zjawisk wpływających na nauczanie polszczyzny, jak i głównych wyzwań współczesnej glottodydaktyki polonistycznej. Teksty autorów pochodzą z różnych krajowych i międzynarodowych ośrodków akademickich, co pozwala na spojrzenie na poruszane tematy z różnych stron.
Mamy nadzieję, że to opracowanie, będące kolejnym kompendium wiedzy glottodydaktycznej, okaże się praktyczne i inspirujące dla wszystkich czytelników. Życzymy, by nauka języka polskiego jako obcego, drugiego czy odziedziczonego była dla Was prawdziwą pasją, powołaniem oraz źródłem przyjemności.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Opracowanie zatytułowane "Dydaktyka języka polskiego jako nierodzimego: konteksty dylematy trendy" stanowi wartościową publikację, która odpowiada na aktualne potrzeby glottodydaktyki polonistycznej. Termin "język nierodzimy", użyty w tytule, odnosi się do trzech form polszczyzny: jako języka obcego, drugiego oraz odziedziczonego. Zawarte w książce artykuły są cennym źródłem wiedzy zarówno dla doświadczonych nauczycieli, jak i dla tych, którzy dopiero rozpoczynają swoją przygodę z nauczaniem.
Jak podkreśla w swojej recenzji prof. dr hab. Anna Dąbrowska, "Dydaktyka języka polskiego jako nierodzimego: konteksty dylematy trendy" jest trzecim tomem w naszym cyklu naukowo-dydaktycznych publikacji dotyczących glottodydaktyki. W tej książce kontynuujemy analizę tej dziedziny, uwzględniając trendy trzeciej dekady XXI wieku. Szeroka perspektywa opracowania umożliwia zbadanie zarówno nowych zjawisk wpływających na nauczanie polszczyzny, jak i głównych wyzwań współczesnej glottodydaktyki polonistycznej. Teksty autorów pochodzą z różnych krajowych i międzynarodowych ośrodków akademickich, co pozwala na spojrzenie na poruszane tematy z różnych stron.
Mamy nadzieję, że to opracowanie, będące kolejnym kompendium wiedzy glottodydaktycznej, okaże się praktyczne i inspirujące dla wszystkich czytelników. Życzymy, by nauka języka polskiego jako obcego, drugiego czy odziedziczonego była dla Was prawdziwą pasją, powołaniem oraz źródłem przyjemności.
