Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Duchowe podstawy sztuki wychowania
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Cykl wykładów wygłoszonych przez Rudolfa Steinera w Oxfordzie koncentruje się na pedagogice waldorfskiej. Steiner zaczyna swoją prezentację od omówienia duchowych fundamentów edukacji, co stanowi punkt wyjścia do analizy trzech pierwszych siedmioletnich okresów rozwoju człowieka. W każdym z tych etapów dziecko wymaga od nauczycieli i wychowawców specyficznych metod nauczania, innowacyjnych pedagogicznych umiejętności oraz wewnętrznych predyspozycji.
Wykłady, mimo że akcentują duchowy rozwój, dostarczają także praktycznych informacji na temat waldorfskiego podejścia do edukacji. Steiner, bazując na koncepcji trójczłonowości, mierzy się z różnymi wyzwaniami związanymi z wczesnymi etapami wzrastania dzieci. Jego instrukcje skierowane są w dwóch kierunkach: jedne odzwierciedlają potrzeby i rozwój dzieci, drugie zaś dotyczą bezpośrednio nauczycieli, ich zdolności pedagogicznych oraz postaw moralnych i emocjonalnych. Wśród poruszanych zagadnień znajduje się również szczegółowy wykład, który omawia strukturę i funkcjonowanie szkoły waldorfskiej.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Cykl wykładów wygłoszonych przez Rudolfa Steinera w Oxfordzie koncentruje się na pedagogice waldorfskiej. Steiner zaczyna swoją prezentację od omówienia duchowych fundamentów edukacji, co stanowi punkt wyjścia do analizy trzech pierwszych siedmioletnich okresów rozwoju człowieka. W każdym z tych etapów dziecko wymaga od nauczycieli i wychowawców specyficznych metod nauczania, innowacyjnych pedagogicznych umiejętności oraz wewnętrznych predyspozycji.
Wykłady, mimo że akcentują duchowy rozwój, dostarczają także praktycznych informacji na temat waldorfskiego podejścia do edukacji. Steiner, bazując na koncepcji trójczłonowości, mierzy się z różnymi wyzwaniami związanymi z wczesnymi etapami wzrastania dzieci. Jego instrukcje skierowane są w dwóch kierunkach: jedne odzwierciedlają potrzeby i rozwój dzieci, drugie zaś dotyczą bezpośrednio nauczycieli, ich zdolności pedagogicznych oraz postaw moralnych i emocjonalnych. Wśród poruszanych zagadnień znajduje się również szczegółowy wykład, który omawia strukturę i funkcjonowanie szkoły waldorfskiej.
