Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Droga Toyoty do Lean Leadership
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Książka "Droga Toyoty do Lean Leadership" szczegółowo odkrywa, jak Toyota osiąga swoje imponujące wyniki dzięki szczupłemu przywództwu. Kluczowe znaczenie ma tu japońska filozofia kaizen, w której istotne jest ciągłe doskonalenie procesów na wszystkich poziomach organizacji — od pracowników po kierownictwo. Właściwe wdrażanie wartości firmy, rekrutowanie odpowiednich osób oraz ich rozwijanie to filary tego podejścia. Toyota, podążając tą ścieżką, osiągnęła niekwestionowany sukces, a sekret tego sukcesu jest teraz dostępny dzięki tej książce. To od Ciebie zależy, czy podejmiesz wyzwanie i staniesz na drodze ciągłego doskonalenia.
Kamila Rowińska, przedsiębiorca i trenerka oraz właścicielka Rowińska Business Coaching International, zachęca liderów i przedsiębiorców do lektury. Podkreśla, że książka przejrzyście pokazuje, jak kluczowe wartości biznesowe wpływają na długofalowe sukcesy, znaczenie komunikacji i udostępnianie dobrych praktyk oraz jak wychodzić z kryzysów, dążąc do perfekcji w swojej dziedzinie.
Z kolei Krzysztof Pawłowski, założyciel i były rektor WSB - NLU, podkreśla wnikliwość analizy kultury organizacyjnej Toyoty przedstawionej przez autorów, Likera i Convisa. Zafascynowany tym, jak wartości Toyoty, takie jak samorozwój i praca zespołowa, przyczyniły się do budowy jej globalnej marki, zwraca uwagę na przemiany fabryk w USA i rolę liderów. Książka jest szczególnie interesująca dla właścicieli firm produkcyjnych, studentów menedżerskich oraz osób interesujących się kulturą japońską.
Sławomir Króliczek, właściciel Aureus Leasing, przywołuje wpływ wartości organizacyjnych na nas samych i zawiera refleksję nad humanistycznymi zasadami Toyoty. Dziękując filozofii kaizen, zachęca, by poprzez lekturę tej książki odkrywać małe rzeczy, które prowadzą do realizacji większych celów. Podkreśla, że "Droga Toyoty do Lean Leadership" oferuje nowe perspektywy rozwoju i pokazuje, że doskonalenie wymaga holistycznego podejścia oraz licznych poświęceń. Nauka od najlepszych zawsze jest wartościowa.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Książka "Droga Toyoty do Lean Leadership" szczegółowo odkrywa, jak Toyota osiąga swoje imponujące wyniki dzięki szczupłemu przywództwu. Kluczowe znaczenie ma tu japońska filozofia kaizen, w której istotne jest ciągłe doskonalenie procesów na wszystkich poziomach organizacji — od pracowników po kierownictwo. Właściwe wdrażanie wartości firmy, rekrutowanie odpowiednich osób oraz ich rozwijanie to filary tego podejścia. Toyota, podążając tą ścieżką, osiągnęła niekwestionowany sukces, a sekret tego sukcesu jest teraz dostępny dzięki tej książce. To od Ciebie zależy, czy podejmiesz wyzwanie i staniesz na drodze ciągłego doskonalenia.
Kamila Rowińska, przedsiębiorca i trenerka oraz właścicielka Rowińska Business Coaching International, zachęca liderów i przedsiębiorców do lektury. Podkreśla, że książka przejrzyście pokazuje, jak kluczowe wartości biznesowe wpływają na długofalowe sukcesy, znaczenie komunikacji i udostępnianie dobrych praktyk oraz jak wychodzić z kryzysów, dążąc do perfekcji w swojej dziedzinie.
Z kolei Krzysztof Pawłowski, założyciel i były rektor WSB - NLU, podkreśla wnikliwość analizy kultury organizacyjnej Toyoty przedstawionej przez autorów, Likera i Convisa. Zafascynowany tym, jak wartości Toyoty, takie jak samorozwój i praca zespołowa, przyczyniły się do budowy jej globalnej marki, zwraca uwagę na przemiany fabryk w USA i rolę liderów. Książka jest szczególnie interesująca dla właścicieli firm produkcyjnych, studentów menedżerskich oraz osób interesujących się kulturą japońską.
Sławomir Króliczek, właściciel Aureus Leasing, przywołuje wpływ wartości organizacyjnych na nas samych i zawiera refleksję nad humanistycznymi zasadami Toyoty. Dziękując filozofii kaizen, zachęca, by poprzez lekturę tej książki odkrywać małe rzeczy, które prowadzą do realizacji większych celów. Podkreśla, że "Droga Toyoty do Lean Leadership" oferuje nowe perspektywy rozwoju i pokazuje, że doskonalenie wymaga holistycznego podejścia oraz licznych poświęceń. Nauka od najlepszych zawsze jest wartościowa.
