Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Doskonalenie organizacji procesowej
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Poprawa organizacji procesowej jest strategią skoncentrowaną na zwiększeniu skuteczności i wydajności operacyjnej poprzez udoskonalanie procesów organizacji. Jest to niezbędne, aby przedsiębiorstwo mogło pozostać konkurencyjne i szybko adaptować się do zmieniających się warunków biznesowych. Wdrożenie podejścia procesowego w firmie przynosi wielorakie korzyści. Polega ono na dogłębnej analizie wszystkich procesów biznesowych, co umożliwia identyfikację i eliminację niepotrzebnych lub nieefektywnych etapów. Takie działania prowadzą do poprawy efektywności, redukcji kosztów oraz lepszego wykorzystania zasobów. Dobrze zaprojektowane procesy sprzyjają utrzymaniu najwyższej jakości produktów i usług. Autorzy książki opisują studia przypadków i badania ankietowe, które ilustrują wyzwania związane z wdrażaniem podejścia procesowego w zarządzaniu nowoczesnymi organizacjami. Podkreślają, że zarządzanie procesowe daje możliwość precyzyjnego śledzenia postępów realizacji zadań i szybkiego wykrywania problemów. W efekcie menedżerowie uzyskują dokładniejszy wgląd w funkcjonowanie firmy, co pozwala im podejmować decyzje oparte na solidnych danych.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Poprawa organizacji procesowej jest strategią skoncentrowaną na zwiększeniu skuteczności i wydajności operacyjnej poprzez udoskonalanie procesów organizacji. Jest to niezbędne, aby przedsiębiorstwo mogło pozostać konkurencyjne i szybko adaptować się do zmieniających się warunków biznesowych. Wdrożenie podejścia procesowego w firmie przynosi wielorakie korzyści. Polega ono na dogłębnej analizie wszystkich procesów biznesowych, co umożliwia identyfikację i eliminację niepotrzebnych lub nieefektywnych etapów. Takie działania prowadzą do poprawy efektywności, redukcji kosztów oraz lepszego wykorzystania zasobów. Dobrze zaprojektowane procesy sprzyjają utrzymaniu najwyższej jakości produktów i usług. Autorzy książki opisują studia przypadków i badania ankietowe, które ilustrują wyzwania związane z wdrażaniem podejścia procesowego w zarządzaniu nowoczesnymi organizacjami. Podkreślają, że zarządzanie procesowe daje możliwość precyzyjnego śledzenia postępów realizacji zadań i szybkiego wykrywania problemów. W efekcie menedżerowie uzyskują dokładniejszy wgląd w funkcjonowanie firmy, co pozwala im podejmować decyzje oparte na solidnych danych.
