Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Dobro dziecka
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
W obliczu nieustannie zmieniających się realiów socjokulturowych oraz pojawiających się nowych ideologii, coraz bardziej uwidacznia się potrzeba analizy pojęcia dobra dziecka, szczególnie w obliczu transformacji wartości moralnych. W dynamicznie ewoluującym świecie społecznym, rozważanie tego zagadnienia staje się fundamentem zarówno dla teorii, jak i praktyki edukacyjnej. Autorzy tej książki podejmują próbę odpowiedzi na to zapotrzebowanie, dostarczając materiału, który skłania do głębszej refleksji pedagogicznej nad dobrem dziecka oraz metodami jego realizacji. Zróżnicowana tematyka sprawia, że publikacja ta może zainteresować szerokie kręgi odbiorców – od teoretyków po praktyków w dziedzinie edukacji.
Praca stanowi pewnego rodzaju platformę debaty na temat „dobra dziecka”, eksponując kluczowe problemy związane z edukacją, rozwojem i codziennym życiem dzieci. Zaprezentowane analizy wskazują na warunki niezbędne do zapewnienia dzieciom szczęśliwego, bezpiecznego i ludzkiego dzieciństwa. Autorzy zgłębiają wybrane aspekty tej tematyki z perspektywy pedagogicznej, socjologicznej i psychologicznej, tworząc interdyscyplinarne studium, które odzwierciedla wspólne obawy o przyszłość najmłodszych pokoleń.
Książka wnosi istotny wkład w rozwój teorii i praktyki pedagogicznej, rozszerzając horyzonty badań w tej dziedzinie. Wyniki analiz mogą być z powodzeniem wykorzystane w praktyce, a część z nich może stanowić bodziec do poszukiwania nowych, ulepszonych rozwiązań. Publikacja ta ma potencjał, by stać się znaczącym głosem w nurcie nowoczesnej pedagogiki dziecka, przyciągając uwagę pedagogów, studentów, rodziców, opiekunów i wychowawców.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
W obliczu nieustannie zmieniających się realiów socjokulturowych oraz pojawiających się nowych ideologii, coraz bardziej uwidacznia się potrzeba analizy pojęcia dobra dziecka, szczególnie w obliczu transformacji wartości moralnych. W dynamicznie ewoluującym świecie społecznym, rozważanie tego zagadnienia staje się fundamentem zarówno dla teorii, jak i praktyki edukacyjnej. Autorzy tej książki podejmują próbę odpowiedzi na to zapotrzebowanie, dostarczając materiału, który skłania do głębszej refleksji pedagogicznej nad dobrem dziecka oraz metodami jego realizacji. Zróżnicowana tematyka sprawia, że publikacja ta może zainteresować szerokie kręgi odbiorców – od teoretyków po praktyków w dziedzinie edukacji.
Praca stanowi pewnego rodzaju platformę debaty na temat „dobra dziecka”, eksponując kluczowe problemy związane z edukacją, rozwojem i codziennym życiem dzieci. Zaprezentowane analizy wskazują na warunki niezbędne do zapewnienia dzieciom szczęśliwego, bezpiecznego i ludzkiego dzieciństwa. Autorzy zgłębiają wybrane aspekty tej tematyki z perspektywy pedagogicznej, socjologicznej i psychologicznej, tworząc interdyscyplinarne studium, które odzwierciedla wspólne obawy o przyszłość najmłodszych pokoleń.
Książka wnosi istotny wkład w rozwój teorii i praktyki pedagogicznej, rozszerzając horyzonty badań w tej dziedzinie. Wyniki analiz mogą być z powodzeniem wykorzystane w praktyce, a część z nich może stanowić bodziec do poszukiwania nowych, ulepszonych rozwiązań. Publikacja ta ma potencjał, by stać się znaczącym głosem w nurcie nowoczesnej pedagogiki dziecka, przyciągając uwagę pedagogów, studentów, rodziców, opiekunów i wychowawców.
