Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Dobór, adaptacja, motywowanie i rozwój pracowników
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Książka składa się z części teoretycznej oraz opisuje doświadczenia autora zdobyte podczas prowadzenia programów konsultacyjno-szkoleniowych skierowanych do przedsiębiorstw i instytucji. Zawiera szczegółowe omówienie profesjonalnych metod przyjmowania nowych pracowników, organizowania ich adaptacji w firmie, a także planowania ścieżki kariery i tworzenia rezerw kadrowych. Ważnym elementem jest także wdrażanie systemów oceny wyników aktualnych działań i kryteriów wyznaczających przyszłe cele, co umożliwia bardziej skuteczne zarządzanie zasobami ludzkimi.
Autor dogłębnie analizuje projektowanie i wprowadzanie systemów motywacyjnych, kładąc nacisk na wspieranie kreatywności w organizacji. Znajdziemy tu również rozdział poświęcony sztuce negocjacji, zarządzaniu czasem oraz technikom radzenia sobie ze stresem, co jest nieodzowne w dynamicznym środowisku pracy. Opisuje również rolę konsultanta w skutecznym zarządzaniu firmą lub instytucją.
Publikacja jest idealna dla menedżerów oraz pracowników działów HR, ale może również zainteresować psychologów pracy aspirujących do roli konsultantów. Będzie także wartościowym źródłem wiedzy dla studentów psychologii pracy, którzy pragną pogłębić swoją wiedzę w tym zakresie.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Książka składa się z części teoretycznej oraz opisuje doświadczenia autora zdobyte podczas prowadzenia programów konsultacyjno-szkoleniowych skierowanych do przedsiębiorstw i instytucji. Zawiera szczegółowe omówienie profesjonalnych metod przyjmowania nowych pracowników, organizowania ich adaptacji w firmie, a także planowania ścieżki kariery i tworzenia rezerw kadrowych. Ważnym elementem jest także wdrażanie systemów oceny wyników aktualnych działań i kryteriów wyznaczających przyszłe cele, co umożliwia bardziej skuteczne zarządzanie zasobami ludzkimi.
Autor dogłębnie analizuje projektowanie i wprowadzanie systemów motywacyjnych, kładąc nacisk na wspieranie kreatywności w organizacji. Znajdziemy tu również rozdział poświęcony sztuce negocjacji, zarządzaniu czasem oraz technikom radzenia sobie ze stresem, co jest nieodzowne w dynamicznym środowisku pracy. Opisuje również rolę konsultanta w skutecznym zarządzaniu firmą lub instytucją.
Publikacja jest idealna dla menedżerów oraz pracowników działów HR, ale może również zainteresować psychologów pracy aspirujących do roli konsultantów. Będzie także wartościowym źródłem wiedzy dla studentów psychologii pracy, którzy pragną pogłębić swoją wiedzę w tym zakresie.
