Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Długie trwanie t.9
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Termin „klasycyzm” obecny jest w kulturze i literaturze od prawie dwóch stuleci, a związane z nim zjawiska doczekały się obszernej literatury. Jednak badaczom wciąż trudno jest sformułować jego precyzyjną definicję i jednoznacznie określić jego zakres. Można by przypuszczać, że niezwykle ważne prace, takie jak „La formation de la doctrine classique en France” René Braya z 1927 roku czy badania Henriego Peyrea, rzuciłyby wystarczające światło na to zagadnienie. Mimo tego, temat pozostaje obiektem debat i różnorodnych interpretacji.
Klasycyzm jest związany z dążeniem do harmonii, porządku i przejrzystości w sztuce oraz literaturze. Z jednej strony nawiązuje do antycznego ideału piękna, z drugiej zaś wpisuje się w kulturowy kontekst swoich czasów, przekształcając i adaptując wzorce. W efekcie, mimo licznych analiz i studiów, klasycyzm nadal stanowi szerokie pole do refleksji i różnorodnych podejść badawczych.
Badacze zajmujący się tą dziedziną starają się uchwycić istotę klasycyzmu poprzez analizę jego głównych cech i wpływu, jaki wywierał na różnorodne obszary kultury i sztuki. Pomimo wyzwań związanych z jego definiowaniem, klasycyzm niezmiennie fascynuje i inspiruje zarówno teoretyków, jak i praktyków.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Termin „klasycyzm” obecny jest w kulturze i literaturze od prawie dwóch stuleci, a związane z nim zjawiska doczekały się obszernej literatury. Jednak badaczom wciąż trudno jest sformułować jego precyzyjną definicję i jednoznacznie określić jego zakres. Można by przypuszczać, że niezwykle ważne prace, takie jak „La formation de la doctrine classique en France” René Braya z 1927 roku czy badania Henriego Peyrea, rzuciłyby wystarczające światło na to zagadnienie. Mimo tego, temat pozostaje obiektem debat i różnorodnych interpretacji.
Klasycyzm jest związany z dążeniem do harmonii, porządku i przejrzystości w sztuce oraz literaturze. Z jednej strony nawiązuje do antycznego ideału piękna, z drugiej zaś wpisuje się w kulturowy kontekst swoich czasów, przekształcając i adaptując wzorce. W efekcie, mimo licznych analiz i studiów, klasycyzm nadal stanowi szerokie pole do refleksji i różnorodnych podejść badawczych.
Badacze zajmujący się tą dziedziną starają się uchwycić istotę klasycyzmu poprzez analizę jego głównych cech i wpływu, jaki wywierał na różnorodne obszary kultury i sztuki. Pomimo wyzwań związanych z jego definiowaniem, klasycyzm niezmiennie fascynuje i inspiruje zarówno teoretyków, jak i praktyków.
