Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Dlaczego piloci kamikadze zakładali hełmy? Czyli ekonomia bez tajemnic
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Przekonaj się, co tak naprawdę kieruje naszymi wyborami. Codzienne paradoksy z perspektywy wykładowcy ekonomii z Uniwersytetu Cornella oraz jego studentów.
Czy kiedykolwiek zastanawiałeś się, dlaczego mleko jest sprzedawane w kartonowych pudełkach, a coca-cola w cylindrycznych puszkach? Co decyduje o tym, że czarne laptopy Apple są droższe niż białe? Dlaczego zarobki modelek znacznie przewyższają te osiągane przez modeli? Albo, dlaczego w drzwiach sklepów czynnych przez 24 godziny na dobę montuje się zamki? A może zastanawiałeś się nad tym, dlaczego guziki w męskich ubraniach są po prawej stronie, podczas gdy w damskich po lewej?
Otoczeni jesteśmy codziennymi zagadkami, których często nie dostrzegamy. Ceniony profesor ekonomii z jednego z czołowych uniwersytetów w USA wraz ze swoimi studentami pokazuje, że znając kilka zasad ekonomii, możemy zrozumieć wiele z absurdów, które napotykamy na co dzień. To doskonały i niekonwencjonalny wstęp do świata ekonomii dla każdego początkującego. Z humorem i energią!
Robert H. Frank to profesor ekonomii z Cornell University, który regularnie pisze felietony dla "The New York Times". Jest także autorem licznych publikacji o charakterze naukowym i popularnonaukowym.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Przekonaj się, co tak naprawdę kieruje naszymi wyborami. Codzienne paradoksy z perspektywy wykładowcy ekonomii z Uniwersytetu Cornella oraz jego studentów.
Czy kiedykolwiek zastanawiałeś się, dlaczego mleko jest sprzedawane w kartonowych pudełkach, a coca-cola w cylindrycznych puszkach? Co decyduje o tym, że czarne laptopy Apple są droższe niż białe? Dlaczego zarobki modelek znacznie przewyższają te osiągane przez modeli? Albo, dlaczego w drzwiach sklepów czynnych przez 24 godziny na dobę montuje się zamki? A może zastanawiałeś się nad tym, dlaczego guziki w męskich ubraniach są po prawej stronie, podczas gdy w damskich po lewej?
Otoczeni jesteśmy codziennymi zagadkami, których często nie dostrzegamy. Ceniony profesor ekonomii z jednego z czołowych uniwersytetów w USA wraz ze swoimi studentami pokazuje, że znając kilka zasad ekonomii, możemy zrozumieć wiele z absurdów, które napotykamy na co dzień. To doskonały i niekonwencjonalny wstęp do świata ekonomii dla każdego początkującego. Z humorem i energią!
Robert H. Frank to profesor ekonomii z Cornell University, który regularnie pisze felietony dla "The New York Times". Jest także autorem licznych publikacji o charakterze naukowym i popularnonaukowym.
