Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Dialog jako wartość
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Książka autorstwa ks. dra Piotra Studnickiego stanowi wszechstronną analizę dialogu, łączącą elementy filozoficzne, teologiczne oraz pedagogiczne. Autor podejmuje się odpowiedzi na szereg fundamentalnych pytań dotyczących istoty dialogu. Rozważa, co stanowi jego sedno z perspektywy filozofii i teologii, jakie są kluczowe elementy komunikacji interpersonalnej opartej na dialogu, a także jakie są fundamenty dialogu w edukacji oraz jakie warunki muszą być spełnione, by dialog osiągnął swoją pełnię. Te zagadnienia stanowią podstawę do zgłębienia prawdziwej natury dialogu jako wartości.
Studnicki przedstawia dialog jako proces wymiany myśli, w którym uczestnicy nawiązują zarówno kontakt intelektualny, jak i emocjonalny. Kluczowe jest także poszanowanie podmiotowości rozmówców, umiejętność wczuwania się w ich świat, zrozumienia ich perspektyw oraz gotowość do zmiany swojego stanowiska w świetle nowych argumentów. Takie podejście nadaje dialogowi wymiar bardziej wartościowy.
Książka jest szczególnie polecana studentom kierunków teologicznych i pedagogicznych, a także rodzicom oraz nauczycielom. Stanowi cenną lekturę dla wszystkich, którzy pragną pogłębić swoją wiedzę na temat dialogu.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Książka autorstwa ks. dra Piotra Studnickiego stanowi wszechstronną analizę dialogu, łączącą elementy filozoficzne, teologiczne oraz pedagogiczne. Autor podejmuje się odpowiedzi na szereg fundamentalnych pytań dotyczących istoty dialogu. Rozważa, co stanowi jego sedno z perspektywy filozofii i teologii, jakie są kluczowe elementy komunikacji interpersonalnej opartej na dialogu, a także jakie są fundamenty dialogu w edukacji oraz jakie warunki muszą być spełnione, by dialog osiągnął swoją pełnię. Te zagadnienia stanowią podstawę do zgłębienia prawdziwej natury dialogu jako wartości.
Studnicki przedstawia dialog jako proces wymiany myśli, w którym uczestnicy nawiązują zarówno kontakt intelektualny, jak i emocjonalny. Kluczowe jest także poszanowanie podmiotowości rozmówców, umiejętność wczuwania się w ich świat, zrozumienia ich perspektyw oraz gotowość do zmiany swojego stanowiska w świetle nowych argumentów. Takie podejście nadaje dialogowi wymiar bardziej wartościowy.
Książka jest szczególnie polecana studentom kierunków teologicznych i pedagogicznych, a także rodzicom oraz nauczycielom. Stanowi cenną lekturę dla wszystkich, którzy pragną pogłębić swoją wiedzę na temat dialogu.
