Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Diabeł w Białym Mieście
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Morderstwo, magia i szaleństwo na tle wielkiej Światowej Wystawy. Erik Larson, w oparciu o solidne dowody historyczne, stworzył opowieść, która pochłania czytelnika, przedstawiając niezwykłe czasy i ludzi tamtego okresu. Ta prawdziwa historia skupia się na dwóch osobach: architekcie i seryjnym mordercy, których losy skrzyżowały się podczas największej wystawy w historii Ameryki – Kolumbijskiej Wystawy Światowej z 1893 roku, odbywającej się w Chicago, znanej również jako Białe Miasto. Daniel Hudson Burnham, wybitny kierownik robót wystawy oraz twórca takich znanych budynków jak Flatiron Building w Nowym Jorku czy Union Station w Waszyngtonie, stawia czoła licznym wyzwaniom, starając się zmienić podmokłe tereny parku Jacksona w imponujące Białe Miasto. Równocześnie Henry H. Holmes, młody lekarz, naśmiewając się z dzieła Burnhama, wznosi nieopodal swój Hotel Wystawy Światowej, przekształcając go w przerażające miejsce zbrodni, wyposażone w stół sekcyjny, komorę gazową i piec krematoryjny. Larson, znakomity eksplorator amerykańskiej historii, zręcznie łączy makabryczne szczegóły z przenikliwą analizą, co doceniło USA Today. Chicago Sun-Times podkreśla nieprzewidywalność opowieści, zauważając, że Larson to historyk o pisarskiej duszy.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Morderstwo, magia i szaleństwo na tle wielkiej Światowej Wystawy. Erik Larson, w oparciu o solidne dowody historyczne, stworzył opowieść, która pochłania czytelnika, przedstawiając niezwykłe czasy i ludzi tamtego okresu. Ta prawdziwa historia skupia się na dwóch osobach: architekcie i seryjnym mordercy, których losy skrzyżowały się podczas największej wystawy w historii Ameryki – Kolumbijskiej Wystawy Światowej z 1893 roku, odbywającej się w Chicago, znanej również jako Białe Miasto. Daniel Hudson Burnham, wybitny kierownik robót wystawy oraz twórca takich znanych budynków jak Flatiron Building w Nowym Jorku czy Union Station w Waszyngtonie, stawia czoła licznym wyzwaniom, starając się zmienić podmokłe tereny parku Jacksona w imponujące Białe Miasto. Równocześnie Henry H. Holmes, młody lekarz, naśmiewając się z dzieła Burnhama, wznosi nieopodal swój Hotel Wystawy Światowej, przekształcając go w przerażające miejsce zbrodni, wyposażone w stół sekcyjny, komorę gazową i piec krematoryjny. Larson, znakomity eksplorator amerykańskiej historii, zręcznie łączy makabryczne szczegóły z przenikliwą analizą, co doceniło USA Today. Chicago Sun-Times podkreśla nieprzewidywalność opowieści, zauważając, że Larson to historyk o pisarskiej duszy.
