Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Deziluzja w kinie. Wybór przekładów
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
W tej książce, będącej swoistym rozwinięciem moich wcześniejszych prac z książki "To tylko sztuczka. O samoświadomości kina i technikach deziluzyjnych we współczesnych filmach", złożyłam własne tłumaczenia ośmiu artykułów oraz rozdziałów monografii dotyczących badań nad autorefleksyjnością, często określaną jako metafikcyjność, samoreferencyjność, metalepsja czy deziluzja. Starannie dobrane tłumaczenia w tej antologii ukazują różnorodne spojrzenia na zagadnienie świadomości medium audiowizualnego, jak filmy, seriale telewizyjne i produkcje streamingowe. Autorzy zamieszczonych tekstów wywodzą się z różnych dziedzin humanistyki, łącząc perspektywy kognitywne, formalistyczne, filozoficzne i intermedialne.
Antologia "Deziluzja w kinie", przetłumaczona z niezwykłym zaangażowaniem przez Adriannę Woroch, jest długo oczekiwaną pozycją wśród polskich znawców filmu. Tematyka iluzorycznego i samoodnoszącego się charakteru kina oraz innych mediów audiowizualnych budzi duże zainteresowanie środowisk akademickich w Polsce. Dzięki przemyślanemu doborowi ważnych tekstów z zagranicy, czytelnicy mogą zgłębiać szersze konteksty refleksyjnego charakteru różnych mediów, takich jak telewizja czy platformy streamingowe. Co istotne, niektóre artykuły krytycznie podchodzą do klasycznych analiz filmów typu mind games i puzzle movies, jak te badań W. Bucklanda czy T. Elsaessera.
Adrianna Woroch, doktor i adiunktka w Instytucie Filmu, Mediów i Sztuk Audiowizualnych Uniwersytetu Adama Mickiewicza, laureatka Diamentowego Grantu, jest autorką książki "To tylko sztuczka. O samoświadomości kina i technikach deziluzyjnych we współczesnych filmach" oraz jedynej w Polsce monografii poświęconej twórczości Paola Sorrentina "Kicz i piękno w twórczości Paola Sorrentina".
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
W tej książce, będącej swoistym rozwinięciem moich wcześniejszych prac z książki "To tylko sztuczka. O samoświadomości kina i technikach deziluzyjnych we współczesnych filmach", złożyłam własne tłumaczenia ośmiu artykułów oraz rozdziałów monografii dotyczących badań nad autorefleksyjnością, często określaną jako metafikcyjność, samoreferencyjność, metalepsja czy deziluzja. Starannie dobrane tłumaczenia w tej antologii ukazują różnorodne spojrzenia na zagadnienie świadomości medium audiowizualnego, jak filmy, seriale telewizyjne i produkcje streamingowe. Autorzy zamieszczonych tekstów wywodzą się z różnych dziedzin humanistyki, łącząc perspektywy kognitywne, formalistyczne, filozoficzne i intermedialne.
Antologia "Deziluzja w kinie", przetłumaczona z niezwykłym zaangażowaniem przez Adriannę Woroch, jest długo oczekiwaną pozycją wśród polskich znawców filmu. Tematyka iluzorycznego i samoodnoszącego się charakteru kina oraz innych mediów audiowizualnych budzi duże zainteresowanie środowisk akademickich w Polsce. Dzięki przemyślanemu doborowi ważnych tekstów z zagranicy, czytelnicy mogą zgłębiać szersze konteksty refleksyjnego charakteru różnych mediów, takich jak telewizja czy platformy streamingowe. Co istotne, niektóre artykuły krytycznie podchodzą do klasycznych analiz filmów typu mind games i puzzle movies, jak te badań W. Bucklanda czy T. Elsaessera.
Adrianna Woroch, doktor i adiunktka w Instytucie Filmu, Mediów i Sztuk Audiowizualnych Uniwersytetu Adama Mickiewicza, laureatka Diamentowego Grantu, jest autorką książki "To tylko sztuczka. O samoświadomości kina i technikach deziluzyjnych we współczesnych filmach" oraz jedynej w Polsce monografii poświęconej twórczości Paola Sorrentina "Kicz i piękno w twórczości Paola Sorrentina".
