Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Dać rzeczy słowo. Czytanie - poziom 3.
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Publikacja ta została stworzona z myślą o wsparciu codziennej terapii afazji, oferując zestaw zadań w ramach serii zeszytów, które pomagają w rozwijaniu umiejętności czytania. Struktura książki, oparta na różnych funkcjach ćwiczonych oraz poziomach trudności, ułatwia wybór odpowiedniego zeszytu ćwiczeń dopasowanego do potrzeb użytkownika.
Afazja to zaburzenie językowe, które utrudnia komunikację i wynika z uszkodzenia mózgu, na przykład wskutek udaru lub urazu. Nasilenie oraz typ objawów afazji zależy od wielu czynników, takich jak rozmiar oraz lokalizacja uszkodzonego obszaru mózgu.
Rozpoczęcie terapii afazji powinno być poprzedzone szczegółowym badaniem przeprowadzonym przez specjalistę. Celem takiego badania jest ocena, które aspekty językowe – rozumienie, nazywanie, powtarzanie, formułowanie dłuższych wypowiedzi, a także pisanie i czytanie – zostały dotknięte. Ważne jest również określenie stopnia tych zaburzeń oraz sformułowanie hipotez dotyczących przyczyn trudności, takich jak problemy z różnicowaniem dźwięków w słyszeniu, trudności w mówieniu czy deficyty leksykalne.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Publikacja ta została stworzona z myślą o wsparciu codziennej terapii afazji, oferując zestaw zadań w ramach serii zeszytów, które pomagają w rozwijaniu umiejętności czytania. Struktura książki, oparta na różnych funkcjach ćwiczonych oraz poziomach trudności, ułatwia wybór odpowiedniego zeszytu ćwiczeń dopasowanego do potrzeb użytkownika.
Afazja to zaburzenie językowe, które utrudnia komunikację i wynika z uszkodzenia mózgu, na przykład wskutek udaru lub urazu. Nasilenie oraz typ objawów afazji zależy od wielu czynników, takich jak rozmiar oraz lokalizacja uszkodzonego obszaru mózgu.
Rozpoczęcie terapii afazji powinno być poprzedzone szczegółowym badaniem przeprowadzonym przez specjalistę. Celem takiego badania jest ocena, które aspekty językowe – rozumienie, nazywanie, powtarzanie, formułowanie dłuższych wypowiedzi, a także pisanie i czytanie – zostały dotknięte. Ważne jest również określenie stopnia tych zaburzeń oraz sformułowanie hipotez dotyczących przyczyn trudności, takich jak problemy z różnicowaniem dźwięków w słyszeniu, trudności w mówieniu czy deficyty leksykalne.
