Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Czytanie. Szkoła podstawowa. Klasa 1
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Książka, która jest częścią nowej serii "Kalejdoskop ucznia," została zaprojektowana, aby pomóc rozwijać kluczowe umiejętności w klasie 13, takie jak: czytanie, pisanie i liczenie. Publikacje te mają na celu pogłębianie wiedzy i zdolności uczniów, a mogą służyć zarówno jako dodatkowy materiał podczas lekcji w szkole, jak i jako pomoc w realizacji prac domowych.
Zeszyt ten, zastępujący wcześniejsze serie takie jak "Czytam ze zrozumieniem" czy "Czytam i interpretuję," integruje najważniejsze umiejętności takich jak czytanie, pisanie i komunikacja. Taka struktura nie tylko odzwierciedla zintegrowany charakter edukacji na tym poziomie, ale również ułatwia pracę nauczycielom, oferując różnorodne ćwiczenia z wielu obszarów tematycznych w jednym zestawie.
Koncepcja tej publikacji oparta jest na tekstocentryzmie, który stawia tekst w centrum procesu dydaktycznego, łącząc naukę o literaturze, kulturze i języku. Przedstawione w książce teksty, zarówno literackie, jak i informacyjne, służą różnym celom: jednym z nich jest rozwijanie emocjonalnego przeżycia literackiego, a drugim zdobywanie i wykorzystywanie informacji.
W sekcji tekstów literackich znajdziemy opowiadania poruszające tematy społeczno-wychowawcze autorstwa znanych pisarek jak Roksana Jędrzejewska-Wróbel, Zofia Stanecka czy Małgorzata Strzałkowska, wiersze poetów takich jak Danuta Wawiłow, Tadeusz Kubiak i Józef Czechowicz, a także adaptacje baśni. Z kolei w sekcji tekstów nieliterackich znajdują się napisane przez Zofię Dubowską-Grynberg teksty o sztuce, artykuły przyrodnicze Wojciecha Mikołuszki, komiksy Tomasza Samojlika oraz praktyczne teksty użytkowe Joanny Dobkowskiej, takie jak przepisy kulinarne czy instrukcje obsługi.
Publikacja zawiera różnorodne ćwiczenia, które rozwijają umiejętność czytania ze zrozumieniem, interpretacji tekstu i dyskusji o jego treści. Ćwiczenia te zachęcają uczniów do wnioskowania, analizowania oraz do rozwijania własnych opinii. Każdy tekst jest punktem wyjścia do ćwiczeń w mówieniu i pisaniu, w tym również ćwiczeń językowych, ortograficznych oraz z tworzenia różnych form wypowiedzi, takich jak listy, zaproszenia czy opisy.
Struktura zeszytu obejmuje także wprowadzające działania przed lekturą, które mają na celu aktywację emocjonalną i intelektualną ucznia, co ułatwia odbiór treści. W trakcie pracy z tekstem uczniowie są prowadzeni od rozumienia informacji do interpretacji, a dodatkowe ćwiczenia wychodzące poza tekst umożliwiają uczniom wcielenie się w rolę twórców, co dodatkowo rozwija ich zdolności odbiorcze i nadawcze oraz pobudza do aktywnego uczestnictwa.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Książka, która jest częścią nowej serii "Kalejdoskop ucznia," została zaprojektowana, aby pomóc rozwijać kluczowe umiejętności w klasie 13, takie jak: czytanie, pisanie i liczenie. Publikacje te mają na celu pogłębianie wiedzy i zdolności uczniów, a mogą służyć zarówno jako dodatkowy materiał podczas lekcji w szkole, jak i jako pomoc w realizacji prac domowych.
Zeszyt ten, zastępujący wcześniejsze serie takie jak "Czytam ze zrozumieniem" czy "Czytam i interpretuję," integruje najważniejsze umiejętności takich jak czytanie, pisanie i komunikacja. Taka struktura nie tylko odzwierciedla zintegrowany charakter edukacji na tym poziomie, ale również ułatwia pracę nauczycielom, oferując różnorodne ćwiczenia z wielu obszarów tematycznych w jednym zestawie.
Koncepcja tej publikacji oparta jest na tekstocentryzmie, który stawia tekst w centrum procesu dydaktycznego, łącząc naukę o literaturze, kulturze i języku. Przedstawione w książce teksty, zarówno literackie, jak i informacyjne, służą różnym celom: jednym z nich jest rozwijanie emocjonalnego przeżycia literackiego, a drugim zdobywanie i wykorzystywanie informacji.
W sekcji tekstów literackich znajdziemy opowiadania poruszające tematy społeczno-wychowawcze autorstwa znanych pisarek jak Roksana Jędrzejewska-Wróbel, Zofia Stanecka czy Małgorzata Strzałkowska, wiersze poetów takich jak Danuta Wawiłow, Tadeusz Kubiak i Józef Czechowicz, a także adaptacje baśni. Z kolei w sekcji tekstów nieliterackich znajdują się napisane przez Zofię Dubowską-Grynberg teksty o sztuce, artykuły przyrodnicze Wojciecha Mikołuszki, komiksy Tomasza Samojlika oraz praktyczne teksty użytkowe Joanny Dobkowskiej, takie jak przepisy kulinarne czy instrukcje obsługi.
Publikacja zawiera różnorodne ćwiczenia, które rozwijają umiejętność czytania ze zrozumieniem, interpretacji tekstu i dyskusji o jego treści. Ćwiczenia te zachęcają uczniów do wnioskowania, analizowania oraz do rozwijania własnych opinii. Każdy tekst jest punktem wyjścia do ćwiczeń w mówieniu i pisaniu, w tym również ćwiczeń językowych, ortograficznych oraz z tworzenia różnych form wypowiedzi, takich jak listy, zaproszenia czy opisy.
Struktura zeszytu obejmuje także wprowadzające działania przed lekturą, które mają na celu aktywację emocjonalną i intelektualną ucznia, co ułatwia odbiór treści. W trakcie pracy z tekstem uczniowie są prowadzeni od rozumienia informacji do interpretacji, a dodatkowe ćwiczenia wychodzące poza tekst umożliwiają uczniom wcielenie się w rolę twórców, co dodatkowo rozwija ich zdolności odbiorcze i nadawcze oraz pobudza do aktywnego uczestnictwa.
