Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Czas na. Język i dydaktyka w badaniach młodych...
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Czas pełni kluczową rolę w badaniach naukowych, niezależnie od jego miejsca w przedmiocie badań, zawsze stanowi istotny czynnik determinujący. Wszystko, co dzieje się w nauce, odbywa się w określonym wymiarze czasowym. Celem tej publikacji jest ukazanie aktualnych przemyśleń na temat elementów języka ważnych dla edukacji szkolnej oraz wyników analiz przeprowadzonych przez młode badaczki polonistyki. Zebrane w tej książce opracowania obejmują różne aspekty języka i koncentrują się na problemach, przed którymi stają uczniowie i szkoły, gdzie czas odgrywa kluczową rolę w codziennym życiu. Niniejsza publikacja to zbiór różnorodnych doniesień empirycznych dotyczących szkoły i ucznia w kontekście czasowym. Parafrazując Fryderyka Schillera, który mawiał, że czas przynosi mądrość dla cierpliwych, wyrażamy nadzieję, że nasze opracowanie zachęci do refleksji nad współczesnymi realiami nauczania szkolnego oraz zainspiruje młodych badaczy do dalszych językoznawczych dociekań.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Czas pełni kluczową rolę w badaniach naukowych, niezależnie od jego miejsca w przedmiocie badań, zawsze stanowi istotny czynnik determinujący. Wszystko, co dzieje się w nauce, odbywa się w określonym wymiarze czasowym. Celem tej publikacji jest ukazanie aktualnych przemyśleń na temat elementów języka ważnych dla edukacji szkolnej oraz wyników analiz przeprowadzonych przez młode badaczki polonistyki. Zebrane w tej książce opracowania obejmują różne aspekty języka i koncentrują się na problemach, przed którymi stają uczniowie i szkoły, gdzie czas odgrywa kluczową rolę w codziennym życiu. Niniejsza publikacja to zbiór różnorodnych doniesień empirycznych dotyczących szkoły i ucznia w kontekście czasowym. Parafrazując Fryderyka Schillera, który mawiał, że czas przynosi mądrość dla cierpliwych, wyrażamy nadzieję, że nasze opracowanie zachęci do refleksji nad współczesnymi realiami nauczania szkolnego oraz zainspiruje młodych badaczy do dalszych językoznawczych dociekań.
