Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Czas lektury
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Czytanie jest procesem, który stanowi fundament do rozwoju wszelkich struktur związanych z tekstem i teorią literatury. Choć czasem może być zagrożone przez streszczenia czy analizy, pozostaje niezmiennie istotnym doświadczeniem. Lektura to wyraźnie osobiste wydarzenie, co czyni jej historię, teorię i systematykę trudnymi do zdefiniowania ze względu na jej subiektywność i intymność. Badanie tego doświadczenia wchodzi w sferę nauk eksperymentalnych, będąc niejako badaniem samej natury czytania. Celem autorki jest uchwycenie pełni i bogactwa doświadczenia lektury, starając się odzwierciedlić jego złożoność i piękno. Analizy zapisów tych doświadczeń prowadzą do prób tworzenia modeli lektury, a przede wszystkim do uchwycenia skomplikowanych zjawisk związanych z czytaniem i sposobami ich wyrażania. "Czas lektury" odnosi się nie tylko do samego aktu czytania książki, ale również do całej sfery życia, która toczy się w towarzystwie literatury.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Czytanie jest procesem, który stanowi fundament do rozwoju wszelkich struktur związanych z tekstem i teorią literatury. Choć czasem może być zagrożone przez streszczenia czy analizy, pozostaje niezmiennie istotnym doświadczeniem. Lektura to wyraźnie osobiste wydarzenie, co czyni jej historię, teorię i systematykę trudnymi do zdefiniowania ze względu na jej subiektywność i intymność. Badanie tego doświadczenia wchodzi w sferę nauk eksperymentalnych, będąc niejako badaniem samej natury czytania. Celem autorki jest uchwycenie pełni i bogactwa doświadczenia lektury, starając się odzwierciedlić jego złożoność i piękno. Analizy zapisów tych doświadczeń prowadzą do prób tworzenia modeli lektury, a przede wszystkim do uchwycenia skomplikowanych zjawisk związanych z czytaniem i sposobami ich wyrażania. "Czas lektury" odnosi się nie tylko do samego aktu czytania książki, ale również do całej sfery życia, która toczy się w towarzystwie literatury.
