Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Ćwiczenia sprawności komunikacyjnych. Część 3. Jak prosić i rozkazywać?
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
"Ćwiczenia sprawności komunikacyjnych" to starannie przygotowany zestaw zadań, który skierowany jest do młodzieży i dorosłych zmagających się z różnorodnymi zaburzeniami komunikacyjnymi, takimi jak zespół czołowy, pragnozja, spektrum zaburzeń autystycznych, oraz innymi trudnościami, które mogą wpływać na zdolność efektywnej interakcji z innymi ludźmi. Pod okiem terapeutów i logopedów, uczestnicy mają możliwość wzmocnienia swoich umiejętności językowych. Trzecia część tego cyklu koncentruje się na doskonaleniu zdolności udzielania poleceń, zarówno w kontekście formalnym, jak i nieformalnym, oraz w sytuacjach, gdy skierowane są one do jednej osoby lub większej grupy. Ćwiczenia zostały zaprojektowane z uwzględnieniem różnych poziomów rozmówców, charakteru relacji (partnerskie lub hierarchiczne) oraz rodzaju kontaktu (bezpośredniego lub pośredniego).
Program treningu komunikacyjnego opiera się na wszechstronnych ćwiczeniach, takich jak dopasowywanie odpowiednich komunikatów do zdjęć, uzupełnianie i korygowanie dialogów poprzez sugerowane wyrażenia, konstruowanie krótkich wypowiedzi zgodnych z zasadami poprawnej komunikacji, odgrywanie ról sytuacyjnych, a także praktykowanie frazeologizmów, interpretacja aforyzmów oraz dyskusje na temat absurdów semantycznych.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
"Ćwiczenia sprawności komunikacyjnych" to starannie przygotowany zestaw zadań, który skierowany jest do młodzieży i dorosłych zmagających się z różnorodnymi zaburzeniami komunikacyjnymi, takimi jak zespół czołowy, pragnozja, spektrum zaburzeń autystycznych, oraz innymi trudnościami, które mogą wpływać na zdolność efektywnej interakcji z innymi ludźmi. Pod okiem terapeutów i logopedów, uczestnicy mają możliwość wzmocnienia swoich umiejętności językowych. Trzecia część tego cyklu koncentruje się na doskonaleniu zdolności udzielania poleceń, zarówno w kontekście formalnym, jak i nieformalnym, oraz w sytuacjach, gdy skierowane są one do jednej osoby lub większej grupy. Ćwiczenia zostały zaprojektowane z uwzględnieniem różnych poziomów rozmówców, charakteru relacji (partnerskie lub hierarchiczne) oraz rodzaju kontaktu (bezpośredniego lub pośredniego).
Program treningu komunikacyjnego opiera się na wszechstronnych ćwiczeniach, takich jak dopasowywanie odpowiednich komunikatów do zdjęć, uzupełnianie i korygowanie dialogów poprzez sugerowane wyrażenia, konstruowanie krótkich wypowiedzi zgodnych z zasadami poprawnej komunikacji, odgrywanie ról sytuacyjnych, a także praktykowanie frazeologizmów, interpretacja aforyzmów oraz dyskusje na temat absurdów semantycznych.
