Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Copywriting w dobie reelsów i tiktoków
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Czy twórcy na TikToku potrzebują umiejętności copywritingu? Okazuje się, że copywriting to kluczowy element skutecznej komunikacji marketingowej. Bez profesjonalnego tekstu, scenariusza czy sloganu reklamowego trudno wyobrazić sobie efektywną promocję. To reguła, która obowiązuje w branży reklamowej od lat i z pewnością nie przestanie być aktualna, nawet w dynamicznie zmieniającym się cyfrowym świecie. Nowe media społecznościowe stają się przestrzenią pełną nowych możliwości, zarówno dla indywidualnych użytkowników, jak i firm, które korzystają z nowoczesnych narzędzi jak ChatGPT - często nazywanego „postrachem copywriterów”. W erze, kiedy to filmy na TikToku czy rolki na Instagramie mają największy potencjał promocyjny, jak utrzymać się w zawodzie, gdy sztuczna inteligencja oferuje treści błyskawicznie i bez kosztów? Czy dla copywriterów jest miejsce na rynku teraz oraz w przyszłości? Zdaniem autorki książki, stanowisko copywritera wciąż ma znaczenie i nie zniknie, o ile zmieni się podejście do tej profesji. Należy rozpoznać aktualne potrzeby rynku i dostosować się do nowych trendów, szukać klientów wśród twórców podcastów i wideo, a także przyjrzeć się bliżej sztucznej inteligencji jako partnerowi, zamiast traktować ją jako konkurencję. Książka zawiera opinie ekspertów oraz przykłady sukcesów.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Czy twórcy na TikToku potrzebują umiejętności copywritingu? Okazuje się, że copywriting to kluczowy element skutecznej komunikacji marketingowej. Bez profesjonalnego tekstu, scenariusza czy sloganu reklamowego trudno wyobrazić sobie efektywną promocję. To reguła, która obowiązuje w branży reklamowej od lat i z pewnością nie przestanie być aktualna, nawet w dynamicznie zmieniającym się cyfrowym świecie. Nowe media społecznościowe stają się przestrzenią pełną nowych możliwości, zarówno dla indywidualnych użytkowników, jak i firm, które korzystają z nowoczesnych narzędzi jak ChatGPT - często nazywanego „postrachem copywriterów”. W erze, kiedy to filmy na TikToku czy rolki na Instagramie mają największy potencjał promocyjny, jak utrzymać się w zawodzie, gdy sztuczna inteligencja oferuje treści błyskawicznie i bez kosztów? Czy dla copywriterów jest miejsce na rynku teraz oraz w przyszłości? Zdaniem autorki książki, stanowisko copywritera wciąż ma znaczenie i nie zniknie, o ile zmieni się podejście do tej profesji. Należy rozpoznać aktualne potrzeby rynku i dostosować się do nowych trendów, szukać klientów wśród twórców podcastów i wideo, a także przyjrzeć się bliżej sztucznej inteligencji jako partnerowi, zamiast traktować ją jako konkurencję. Książka zawiera opinie ekspertów oraz przykłady sukcesów.
