Książka - Copywriting w dobie reelsów i tiktoków

Masz tę lub inne książki?

Sprzedaj je u nas

Copywriting w dobie reelsów i tiktoków

Copywriting w dobie reelsów i tiktoków

Masz tę lub inne książki?

Sprzedaj je u nas

Czy twórcy na TikToku potrzebują umiejętności copywritingu? Okazuje się, że copywriting to kluczowy element skutecznej komunikacji marketingowej. Bez profesjonalnego tekstu, scenariusza czy sloganu reklamowego trudno wyobrazić sobie efektywną promocję. To reguła, która obowiązuje w branży reklamowej od lat i z pewnością nie przestanie być aktualna, nawet w dynamicznie zmieniającym się cyfrowym świecie. Nowe media społecznościowe stają się przestrzenią pełną nowych możliwości, zarówno dla indywidualnych użytkowników, jak i firm, które korzystają z nowoczesnych narzędzi jak ChatGPT - często nazywanego „postrachem copywriterów”. W erze, kiedy to filmy na TikToku czy rolki na Instagramie mają największy potencjał promocyjny, jak utrzymać się w zawodzie, gdy sztuczna inteligencja oferuje treści błyskawicznie i bez kosztów? Czy dla copywriterów jest miejsce na rynku teraz oraz w przyszłości? Zdaniem autorki książki, stanowisko copywritera wciąż ma znaczenie i nie zniknie, o ile zmieni się podejście do tej profesji. Należy rozpoznać aktualne potrzeby rynku i dostosować się do nowych trendów, szukać klientów wśród twórców podcastów i wideo, a także przyjrzeć się bliżej sztucznej inteligencji jako partnerowi, zamiast traktować ją jako konkurencję. Książka zawiera opinie ekspertów oraz przykłady sukcesów.

Wybierz stan zużycia:

WIĘCEJ O SKALI

Czy twórcy na TikToku potrzebują umiejętności copywritingu? Okazuje się, że copywriting to kluczowy element skutecznej komunikacji marketingowej. Bez profesjonalnego tekstu, scenariusza czy sloganu reklamowego trudno wyobrazić sobie efektywną promocję. To reguła, która obowiązuje w branży reklamowej od lat i z pewnością nie przestanie być aktualna, nawet w dynamicznie zmieniającym się cyfrowym świecie. Nowe media społecznościowe stają się przestrzenią pełną nowych możliwości, zarówno dla indywidualnych użytkowników, jak i firm, które korzystają z nowoczesnych narzędzi jak ChatGPT - często nazywanego „postrachem copywriterów”. W erze, kiedy to filmy na TikToku czy rolki na Instagramie mają największy potencjał promocyjny, jak utrzymać się w zawodzie, gdy sztuczna inteligencja oferuje treści błyskawicznie i bez kosztów? Czy dla copywriterów jest miejsce na rynku teraz oraz w przyszłości? Zdaniem autorki książki, stanowisko copywritera wciąż ma znaczenie i nie zniknie, o ile zmieni się podejście do tej profesji. Należy rozpoznać aktualne potrzeby rynku i dostosować się do nowych trendów, szukać klientów wśród twórców podcastów i wideo, a także przyjrzeć się bliżej sztucznej inteligencji jako partnerowi, zamiast traktować ją jako konkurencję. Książka zawiera opinie ekspertów oraz przykłady sukcesów.

Szczegóły

Opinie

Książki autora

Podobne

Dla Ciebie

Książki z kategorii

Dostawa i płatność

Szczegóły

Cena: - zł
Okładka: Miękka
Ilość stron: 336
Rok wydania: 2025
Rozmiar: 140 × 208 mm
ID: 9788328919013
Autorzy:

Inne książki: Dorota Bajczyk

Podobne produkty

Może Ci się spodobać

Inne książki z tej samej kategorii

Opinie użytkowników
0.0
0 ocen i 0 recenzji
Reviews Reward Icon

Napisz opinię o książce i wygraj nagrodę!

W każdym miesiącu wybieramy najlepsze opinie i nagradzamy recenzentów.

Dowiedz się więcej

Wartość nagród w tym miesiącu

880 zł

Napisz opinię i wygraj nagrodę!
Twoja ocena to:
wybierz ocenę 0
Treść musi mieć więcej niż 50 i mniej niż 20000 znaków

Dodaj swoją opinię

Zaloguj się na swoje konto, aby mieć możliwość dodawania opinii.

Czy chcesz zostawić tylko ocenę?

Dodanie samej oceny o książce nie jest brane pod uwagę podczas losowania nagród. By mieć szansę na otrzymanie nagrody musisz napisać opinię o książce.

Już oceniłeś/zrecenzowałeś te książkę w przeszłości.

Możliwe jest dodanie tylko jednej recenzji do każdej z książek.

Sposoby dostawy

Płatne z góry

13.99 zł

Darmowa od 190 zł

ORLEN Paczka

12.99 zł

Darmowa od 190 zł

Automaty DHL BOX 24/7 i punkty POP

12.99 zł

Darmowa od 190 zł

DPD Pickup Punkt Odbioru

11.99 zł

Darmowa od 190 zł

Automaty Orlen Paczka, sklepy Żabka i inne

13.99 zł

Darmowa od 190 zł

GLS U Ciebie - Kurier

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier DPD

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier InPost

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Pocztex Kurier

13.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier DHL

14.99 zł

Darmowa od 190 zł

Kurier GLS - kraje UE

69.00 zł

Punkt odbioru (Dębica)

2.99 zł

Darmowa od 190 zł

Płatne przy odbiorze

Kurier GLS pobranie

23.99 zł

Sposoby płatności

Płatność z góry

Przedpłata

platnosc

Zwykły przelew info