Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Copywriting. Trafiaj słowem w umysły odbiorców
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
W copywritingu język stanowi ważne narzędzie, ale to zaledwie początek!
Wielu copywriterów zastanawia się, na jakich fundamentach opierać się, by tworzyć naprawdę efektywne i przyciągające teksty marketingowe, które będą angażować odbiorcę równie mocno jak wciągający film. Sztuka skutecznego copywritingu wymaga więcej niż tylko zdolności do łączenia słów. Kluczowe jest zgłębianie i analizowanie rynku, a dopiero później przekuwanie tej wiedzy w atrakcyjne treści.
Autor tej książki zebrał wszystko, co uważa za konieczne, by nauczyć Cię tworzyć fascynujące teksty, które skłonią odbiorców do pożądanych działań: tworzenia odpowiedniego postrzegania Twojej marki, nawiązywania wartościowych relacji, a w końcu do decyzji o zakupie. Książka wyjaśnia definicję copywritingu, przedstawia techniki i metody, a także różnice między poszczególnymi jego rodzajami. Dowiesz się, jak skutecznie stosować język korzyści i strat oraz poznasz cechy wyróżniające dobry tekst marketingowy. Znajdziesz tu także wskazówki dotyczące budowania właściwego kontaktu z odbiorcą za pomocą słów, a także omówienie zasad tworzenia treści na strony internetowe i karty produktów. Szczególny nacisk położono na social media, które dziś są kluczowym kanałem komunikacji z klientami.
Zanurz się w lekturze, pisz z zaangażowaniem, twórz relacje, i skutecznie sprzedawaj!
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
W copywritingu język stanowi ważne narzędzie, ale to zaledwie początek!
Wielu copywriterów zastanawia się, na jakich fundamentach opierać się, by tworzyć naprawdę efektywne i przyciągające teksty marketingowe, które będą angażować odbiorcę równie mocno jak wciągający film. Sztuka skutecznego copywritingu wymaga więcej niż tylko zdolności do łączenia słów. Kluczowe jest zgłębianie i analizowanie rynku, a dopiero później przekuwanie tej wiedzy w atrakcyjne treści.
Autor tej książki zebrał wszystko, co uważa za konieczne, by nauczyć Cię tworzyć fascynujące teksty, które skłonią odbiorców do pożądanych działań: tworzenia odpowiedniego postrzegania Twojej marki, nawiązywania wartościowych relacji, a w końcu do decyzji o zakupie. Książka wyjaśnia definicję copywritingu, przedstawia techniki i metody, a także różnice między poszczególnymi jego rodzajami. Dowiesz się, jak skutecznie stosować język korzyści i strat oraz poznasz cechy wyróżniające dobry tekst marketingowy. Znajdziesz tu także wskazówki dotyczące budowania właściwego kontaktu z odbiorcą za pomocą słów, a także omówienie zasad tworzenia treści na strony internetowe i karty produktów. Szczególny nacisk położono na social media, które dziś są kluczowym kanałem komunikacji z klientami.
Zanurz się w lekturze, pisz z zaangażowaniem, twórz relacje, i skutecznie sprzedawaj!
