Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Controlling strategiczny w zarządzaniu modelami..
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
W książce szczególną uwagę poświęcono synergii, która wynika z połączenia zróżnicowanych modeli biznesowych z nowoczesnymi koncepcjami naukowymi w dziedzinach takich jak zarządzanie, ekonomia, rachunkowość i finanse. Pojmowanie znaczenia i roli controllingu ewoluuje, podążając za aktualnymi wynikami badań oraz zmieniającymi się praktykami organizacyjnymi. Monografia ta stanowi reakcję na współczesne wyzwania, łącząc innowacyjne modele biznesowe z postępem w obszarze ICT. Skierowana jest do czytelników zainteresowanych rozwojem praktyk controllingu w firmach, które implementują różnorodne modele biznesowe, a także badaniem synergii powstałych z efektywnej kombinacji zasobów, procesów i elementów tworzących wartość dla klienta. Książka bada, w jaki sposób te synergie (bądź destrukcje wartości) mogą być odzwierciedlone w systemach informacyjnych, w szczególności koncentrując się na specyficznych wyzwaniach controllingu w sektorze ICT.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
W książce szczególną uwagę poświęcono synergii, która wynika z połączenia zróżnicowanych modeli biznesowych z nowoczesnymi koncepcjami naukowymi w dziedzinach takich jak zarządzanie, ekonomia, rachunkowość i finanse. Pojmowanie znaczenia i roli controllingu ewoluuje, podążając za aktualnymi wynikami badań oraz zmieniającymi się praktykami organizacyjnymi. Monografia ta stanowi reakcję na współczesne wyzwania, łącząc innowacyjne modele biznesowe z postępem w obszarze ICT. Skierowana jest do czytelników zainteresowanych rozwojem praktyk controllingu w firmach, które implementują różnorodne modele biznesowe, a także badaniem synergii powstałych z efektywnej kombinacji zasobów, procesów i elementów tworzących wartość dla klienta. Książka bada, w jaki sposób te synergie (bądź destrukcje wartości) mogą być odzwierciedlone w systemach informacyjnych, w szczególności koncentrując się na specyficznych wyzwaniach controllingu w sektorze ICT.
