Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Controlling dla menedżerów w.3
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Książka koncentruje się na kluczowych aspektach controllingu w środowisku biznesowym, ukazując nowoczesne podejście do kwestii, które są istotne dla menedżerów na różnych poziomach zarządzania. Po jej lekturze czytelnik uzyska zrozumienie na temat funkcji i znaczenia controllingu w ramach systemu zarządzania przedsiębiorstwem. Omówione zostaną także organizacyjne czynniki wpływające na controlling oraz aktualne koncepcje i kierunki rozwoju tego obszaru. Czytelnicy dowiedzą się, jakie narzędzia są stosowane w controllingu zarówno na poziomie strategicznym, jak i operacyjnym, oraz jak controlling przyczynia się do realizacji założonych celów firmy. Istotnym elementem jest także omówienie bazy informacyjnej wspieranej komputerowo, która jest kluczowa w procesie zbierania i analizy danych.
Publikacja skierowana jest do szerokiego grona odbiorców, w tym menedżerów, specjalistów ds. controllingu i rachunkowości zarządczej, doradców oraz analityków biznesowych. Zainteresuje także dyrektorów finansowych, głównych księgowych, prezesów zarządów, dyrektorów przedsiębiorstw, a także studentów kierunków ekonomicznych, uczestników studiów podyplomowych oraz szkoleń.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Książka koncentruje się na kluczowych aspektach controllingu w środowisku biznesowym, ukazując nowoczesne podejście do kwestii, które są istotne dla menedżerów na różnych poziomach zarządzania. Po jej lekturze czytelnik uzyska zrozumienie na temat funkcji i znaczenia controllingu w ramach systemu zarządzania przedsiębiorstwem. Omówione zostaną także organizacyjne czynniki wpływające na controlling oraz aktualne koncepcje i kierunki rozwoju tego obszaru. Czytelnicy dowiedzą się, jakie narzędzia są stosowane w controllingu zarówno na poziomie strategicznym, jak i operacyjnym, oraz jak controlling przyczynia się do realizacji założonych celów firmy. Istotnym elementem jest także omówienie bazy informacyjnej wspieranej komputerowo, która jest kluczowa w procesie zbierania i analizy danych.
Publikacja skierowana jest do szerokiego grona odbiorców, w tym menedżerów, specjalistów ds. controllingu i rachunkowości zarządczej, doradców oraz analityków biznesowych. Zainteresuje także dyrektorów finansowych, głównych księgowych, prezesów zarządów, dyrektorów przedsiębiorstw, a także studentów kierunków ekonomicznych, uczestników studiów podyplomowych oraz szkoleń.
