Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Controlling dla menedżerów
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Książka stanowi dogłębną analizę zagadnień związanych z controllingiem w przedsiębiorstwach, oferując nowoczesną perspektywę dla menedżerów na różnych poziomach zarządzania. Czytelnicy zdobędą wiedzę o kluczowej roli, jaką controlling odgrywa w systemie zarządzania firmą, oraz zrozumienie organizacyjnych czynników wpływających na jego efektywność. Zawartość obejmuje omówienie współczesnych koncepcji i kierunków rozwoju controllingu, a także narzędzi używanych zarówno w zakresie strategicznym, jak i operacyjnym. Ponadto, autorzy tłumaczą, w jaki sposób controlling wspomaga realizację celów firmowych oraz jaka jest rola informacji w komputerowo wspomaganym controllingu.
Publikacja ta jest przeznaczona dla szerokiego kręgu odbiorców, w tym menedżerów każdego szczebla, specjalistów ds. controllingu i rachunkowości zarządczej, doradców biznesowych i analityków, jak również dyrektorów finansowych, głównych księgowych, prezesów oraz dyrektorów firm. Dodatkowo, może okazać się cennym źródłem wiedzy dla studentów kierunków ekonomicznych, uczestników studiów podyplomowych i różnorodnych programów szkoleniowych.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Książka stanowi dogłębną analizę zagadnień związanych z controllingiem w przedsiębiorstwach, oferując nowoczesną perspektywę dla menedżerów na różnych poziomach zarządzania. Czytelnicy zdobędą wiedzę o kluczowej roli, jaką controlling odgrywa w systemie zarządzania firmą, oraz zrozumienie organizacyjnych czynników wpływających na jego efektywność. Zawartość obejmuje omówienie współczesnych koncepcji i kierunków rozwoju controllingu, a także narzędzi używanych zarówno w zakresie strategicznym, jak i operacyjnym. Ponadto, autorzy tłumaczą, w jaki sposób controlling wspomaga realizację celów firmowych oraz jaka jest rola informacji w komputerowo wspomaganym controllingu.
Publikacja ta jest przeznaczona dla szerokiego kręgu odbiorców, w tym menedżerów każdego szczebla, specjalistów ds. controllingu i rachunkowości zarządczej, doradców biznesowych i analityków, jak również dyrektorów finansowych, głównych księgowych, prezesów oraz dyrektorów firm. Dodatkowo, może okazać się cennym źródłem wiedzy dla studentów kierunków ekonomicznych, uczestników studiów podyplomowych i różnorodnych programów szkoleniowych.
