Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Content marketing po polsku
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Książka wnikliwie analizuje tematykę content marketingu, prezentując szczegółowo, jak zbudować efektywną strategię w tej dziedzinie. Autor skupia się na kreacji wartościowych treści online, które pomagają w budowaniu zaangażowanej społeczności wokół marki. Publikacja jest praktycznym poradnikiem dedykowanym menedżerom i dyrektorom marketingu, specjalistom od PR, menedżerom mediów społecznościowych, blogerom, dziennikarzom oraz właścicielom małych i średnich firm. Dodatkowo stanowi wartościowy materiał edukacyjny dla studentów kierunków marketingowych i public relations.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Książka wnikliwie analizuje tematykę content marketingu, prezentując szczegółowo, jak zbudować efektywną strategię w tej dziedzinie. Autor skupia się na kreacji wartościowych treści online, które pomagają w budowaniu zaangażowanej społeczności wokół marki. Publikacja jest praktycznym poradnikiem dedykowanym menedżerom i dyrektorom marketingu, specjalistom od PR, menedżerom mediów społecznościowych, blogerom, dziennikarzom oraz właścicielom małych i średnich firm. Dodatkowo stanowi wartościowy materiał edukacyjny dla studentów kierunków marketingowych i public relations.
