Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Chodzą słuchy czyli ćwiczenia usprawniające w.2024
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Zestaw ćwiczeń w tej książce został zaprojektowany, aby wspierać rozwój percepcji słuchowej u uczniów z klas IV-VI szkoły podstawowej oraz gimnazjalistów. Jest szczególnie polecany dla tych, którzy napotykają trudności w czytaniu i pisaniu lub zmagają się z problemami edukacyjnymi wynikającymi z niewłaściwie funkcjonujących umiejętności słuchowych. Książka oferuje różnorodne ćwiczenia, takie jak skojarzenia słuchowe, odnajdywanie ukrytych słów oraz porównywanie słów różniących się jedną głoską lub zawierających wspólną głoskę. Każde zadanie zostało skonstruowane w taki sposób, aby można było wielokrotnie do niego wracać, wykorzystując za każdym razem nowe materiały słowne, co umożliwia wzmocnienie konkretnych umiejętności. Ćwiczenia są zróżnicowane pod względem trudności, co sprawia, że są odpowiednie zarówno dla młodszych, jak i starszych uczniów, pozwalając na elastyczne dostosowanie do indywidualnych potrzeb terapii.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Zestaw ćwiczeń w tej książce został zaprojektowany, aby wspierać rozwój percepcji słuchowej u uczniów z klas IV-VI szkoły podstawowej oraz gimnazjalistów. Jest szczególnie polecany dla tych, którzy napotykają trudności w czytaniu i pisaniu lub zmagają się z problemami edukacyjnymi wynikającymi z niewłaściwie funkcjonujących umiejętności słuchowych. Książka oferuje różnorodne ćwiczenia, takie jak skojarzenia słuchowe, odnajdywanie ukrytych słów oraz porównywanie słów różniących się jedną głoską lub zawierających wspólną głoskę. Każde zadanie zostało skonstruowane w taki sposób, aby można było wielokrotnie do niego wracać, wykorzystując za każdym razem nowe materiały słowne, co umożliwia wzmocnienie konkretnych umiejętności. Ćwiczenia są zróżnicowane pod względem trudności, co sprawia, że są odpowiednie zarówno dla młodszych, jak i starszych uczniów, pozwalając na elastyczne dostosowanie do indywidualnych potrzeb terapii.
