Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Chcę żyć z Jezusem. Religia. Karty pracy. Klasa 4. Szkoła podstawowa
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
"Katechizm SP 4: Chcę żyć z Jezusem" pod redakcją Piotra Goliszka to książka edukacyjna skierowana do młodszych czytelników, którzy pragną pogłębić swoją wiedzę na temat nauk Chrystusa i zasad katolickiej wiary. Publikacja oferuje przystępne wprowadzenie do kluczowych aspektów religii, umożliwiając czytelnikom rozwój duchowy i lepsze zrozumienie roli wiary w ich codziennym życiu. Zawiera różnorodne pytania i odpowiedzi, które pomagają dzieciom przyswoić podstawowe wiedzę o nauczaniu Jezusa, jednocześnie angażując ich poprzez interaktywny format. Dzięki przyjemnemu stylowi redakcji, książka staje się cennym narzędziem zarówno dla nauczycieli, jak i rodziców, pragnących wspierać młodych na ścieżce duchowego rozwoju.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
"Katechizm SP 4: Chcę żyć z Jezusem" pod redakcją Piotra Goliszka to książka edukacyjna skierowana do młodszych czytelników, którzy pragną pogłębić swoją wiedzę na temat nauk Chrystusa i zasad katolickiej wiary. Publikacja oferuje przystępne wprowadzenie do kluczowych aspektów religii, umożliwiając czytelnikom rozwój duchowy i lepsze zrozumienie roli wiary w ich codziennym życiu. Zawiera różnorodne pytania i odpowiedzi, które pomagają dzieciom przyswoić podstawowe wiedzę o nauczaniu Jezusa, jednocześnie angażując ich poprzez interaktywny format. Dzięki przyjemnemu stylowi redakcji, książka staje się cennym narzędziem zarówno dla nauczycieli, jak i rodziców, pragnących wspierać młodych na ścieżce duchowego rozwoju.
