Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Błyskotliwy menedżer
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Ta książka to kompleksowy przewodnik po skutecznym zarządzaniu firmą. Zawiera cenne wskazówki dotyczące najlepszych praktyk i doświadczeń w takich obszarach jak zarządzanie zespołami, które mogą obejmować różnorodne grupy zawodowe, takie jak prawnicy, informatycy czy sprzedawcy. Porusza również kluczowe zagadnienia związane z przywództwem, budowaniem kultury organizacyjnej oraz efektywną organizacją zespołów pracowniczych. Czytelnik znajdzie tu również strategie nawiązywania i utrzymywania relacji z klientami, a także metody zarządzania firmą i promocją jej produktów. Istotnym elementem książki są również techniki zarządzania projektami. Autorzy zadbali o to, by odpowiedzieć na najczęściej zadawane pytania przez menedżerów. Rekomendacje zawarte w książce mogą okazać się nieocenioną pomocą w rozwiązywaniu codziennych problemów zarządczych. Publikacja jest dedykowana menedżerom, przedsiębiorcom, studentom kierunków związanych z ekonomią, jak również uczestnikom szkoleń biznesowych i rozwojowych.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Ta książka to kompleksowy przewodnik po skutecznym zarządzaniu firmą. Zawiera cenne wskazówki dotyczące najlepszych praktyk i doświadczeń w takich obszarach jak zarządzanie zespołami, które mogą obejmować różnorodne grupy zawodowe, takie jak prawnicy, informatycy czy sprzedawcy. Porusza również kluczowe zagadnienia związane z przywództwem, budowaniem kultury organizacyjnej oraz efektywną organizacją zespołów pracowniczych. Czytelnik znajdzie tu również strategie nawiązywania i utrzymywania relacji z klientami, a także metody zarządzania firmą i promocją jej produktów. Istotnym elementem książki są również techniki zarządzania projektami. Autorzy zadbali o to, by odpowiedzieć na najczęściej zadawane pytania przez menedżerów. Rekomendacje zawarte w książce mogą okazać się nieocenioną pomocą w rozwiązywaniu codziennych problemów zarządczych. Publikacja jest dedykowana menedżerom, przedsiębiorcom, studentom kierunków związanych z ekonomią, jak również uczestnikom szkoleń biznesowych i rozwojowych.
