Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Bilingual Language Acquisition: Focus on Relative Clauses in Polish and English
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Ta książka oferuje szczegółowe spojrzenie na współczesne rozumienie rozwoju językowego u dzieci dwujęzycznych. W pierwszej części autorka omawia szeroki zakres literatury naukowej na temat nabywania języka, korzystając z teorii Gramatyki Uniwersalnej Noama Chomskiego. Kolejna część przedstawia wyniki badań dotyczących akwizycji zdań względnych przez dzieci dwujęzyczne posługujące się językiem polskim i angielskim oraz przez dzieci jednojęzyczne mówiące po polsku.
Dr Małgorzata Mróz umiejętnie łączy teoretyczne i praktyczne aspekty lingwistyki, malując kompleksowy obraz rozwoju języka u dzieci dwujęzycznych, z naciskiem na przyswajanie struktur gramatycznych. Książka ta, przez swoją głęboką analizę współczesnego podejścia do lingwistyki, stanowi niezastąpione źródło wiedzy dla specjalistów w tej dziedzinie, jak również dla studentów, badaczy oraz psychologów zainteresowanych tematem dwujęzyczności.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Ta książka oferuje szczegółowe spojrzenie na współczesne rozumienie rozwoju językowego u dzieci dwujęzycznych. W pierwszej części autorka omawia szeroki zakres literatury naukowej na temat nabywania języka, korzystając z teorii Gramatyki Uniwersalnej Noama Chomskiego. Kolejna część przedstawia wyniki badań dotyczących akwizycji zdań względnych przez dzieci dwujęzyczne posługujące się językiem polskim i angielskim oraz przez dzieci jednojęzyczne mówiące po polsku.
Dr Małgorzata Mróz umiejętnie łączy teoretyczne i praktyczne aspekty lingwistyki, malując kompleksowy obraz rozwoju języka u dzieci dwujęzycznych, z naciskiem na przyswajanie struktur gramatycznych. Książka ta, przez swoją głęboką analizę współczesnego podejścia do lingwistyki, stanowi niezastąpione źródło wiedzy dla specjalistów w tej dziedzinie, jak również dla studentów, badaczy oraz psychologów zainteresowanych tematem dwujęzyczności.
