Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Autopromocja, autoprezentacja, wizerunek w.. T.5
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Książka ta jest piątą i zarazem ostatnią publikacją poświęconą szeroko pojętemu dyskursowi autopromocji. Poprzednie tomy dostarczyły wglądu w tematykę autoprezentacji zarówno z perspektywy synchronicznej, jak i diachronicznej. Ten ostatni tom łączy wcześniejsze części, rozwijając temat autopromocji poprzez wprowadzenie trzech kluczowych pojęć: błędu, kryzysu i skandalu. W kontekście dynamicznych zmian w obszarze komunikacji masowej, analizowanie tych zjawisk okazało się niezwykle istotne dla zrozumienia dyskursu autopromocyjnego. Pojęcia takie jak autopromocja, autoprezentacja i wizerunek w komunikacji masowej zostały wzbogacone przez wprowadzenie tematyki błędów, kryzysów i skandali, co zaowocowało wytyczeniem nowej ścieżki w obszarze promowania wizerunku. Artykuły zebrane w tym tomie oferują kompleksowy przegląd strategii radzenia sobie z obecnością w sferze publicznej przez różnorodne podmioty — od jednostek, przez zbiorowości, po instytucje — w czasach, gdy sukces komunikacyjny zależy coraz bardziej od dosadnych i często kontrowersyjnych przekazów.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Książka ta jest piątą i zarazem ostatnią publikacją poświęconą szeroko pojętemu dyskursowi autopromocji. Poprzednie tomy dostarczyły wglądu w tematykę autoprezentacji zarówno z perspektywy synchronicznej, jak i diachronicznej. Ten ostatni tom łączy wcześniejsze części, rozwijając temat autopromocji poprzez wprowadzenie trzech kluczowych pojęć: błędu, kryzysu i skandalu. W kontekście dynamicznych zmian w obszarze komunikacji masowej, analizowanie tych zjawisk okazało się niezwykle istotne dla zrozumienia dyskursu autopromocyjnego. Pojęcia takie jak autopromocja, autoprezentacja i wizerunek w komunikacji masowej zostały wzbogacone przez wprowadzenie tematyki błędów, kryzysów i skandali, co zaowocowało wytyczeniem nowej ścieżki w obszarze promowania wizerunku. Artykuły zebrane w tym tomie oferują kompleksowy przegląd strategii radzenia sobie z obecnością w sferze publicznej przez różnorodne podmioty — od jednostek, przez zbiorowości, po instytucje — w czasach, gdy sukces komunikacyjny zależy coraz bardziej od dosadnych i często kontrowersyjnych przekazów.
