Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Artysta i sztuka w polskich filmach fabularnych...
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Nowa książka autorstwa Iwony Grodź stanowi podsumowanie jej wieloletnich zainteresowań, które skupiają się na trzech kluczowych zagadnieniach: polskich filmach, sztuce i artystach. Jest to publikacja warta uwagi z kilku powodów. Po pierwsze, dotyka istotnej tematyki, związanej z wpływem sztuki i artystów na rozwój współczesnej kultury polskiej, a zwłaszcza polskiego kina, jak i różnorodnych współczesnych dyskusji w tej dziedzinie. Po drugie, książka wyróżnia się oryginalnym badawczym spojrzeniem, łącząc w sobie elementy historyczne z analizą określonych problemów oraz dzieł filmowych. Dzięki temu stanowi unikalną syntezę podejmowanej tematyki. Po trzecie, to dzieło imponuje rozmachem, dokładnością i nowatorskim podejściem, ponieważ temat artysty i sztuki w kontekście historii polskiego filmu, mimo że czasem poruszany przez innych badaczy, nie został wcześniej szczegółowo opracowany. Ta książka niewątpliwie posiada dużą wartość poznawczą i edukacyjną, wypełniając istotną lukę w badaniach nad sztuką i artystami w polskim kinie, a także może stać się bodźcem do naukowych dyskusji na ten temat.
Z recenzji dr. hab. Marcina Marona
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Nowa książka autorstwa Iwony Grodź stanowi podsumowanie jej wieloletnich zainteresowań, które skupiają się na trzech kluczowych zagadnieniach: polskich filmach, sztuce i artystach. Jest to publikacja warta uwagi z kilku powodów. Po pierwsze, dotyka istotnej tematyki, związanej z wpływem sztuki i artystów na rozwój współczesnej kultury polskiej, a zwłaszcza polskiego kina, jak i różnorodnych współczesnych dyskusji w tej dziedzinie. Po drugie, książka wyróżnia się oryginalnym badawczym spojrzeniem, łącząc w sobie elementy historyczne z analizą określonych problemów oraz dzieł filmowych. Dzięki temu stanowi unikalną syntezę podejmowanej tematyki. Po trzecie, to dzieło imponuje rozmachem, dokładnością i nowatorskim podejściem, ponieważ temat artysty i sztuki w kontekście historii polskiego filmu, mimo że czasem poruszany przez innych badaczy, nie został wcześniej szczegółowo opracowany. Ta książka niewątpliwie posiada dużą wartość poznawczą i edukacyjną, wypełniając istotną lukę w badaniach nad sztuką i artystami w polskim kinie, a także może stać się bodźcem do naukowych dyskusji na ten temat.
Z recenzji dr. hab. Marcina Marona
