Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Antypodręcznik ewangelizacji
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Książka z pasją zgłębiająca dyskusje dotyczące nowej ewangelizacji zwraca uwagę na kluczowe kwestie związane z tym zagadnieniem. Wiele osób uważa, że esencją "nowej ewangelizacji", która nadałaby jej rzeczywistą nowość, jest stosowanie innowacji z różnych dziedzin oraz udoskonalanie metod komunikacji poprzez najnowsze technologie. Takie podejście sugeruje, jakby Ewangelia sama w sobie nie była wystarczająco efektywna, wymagając wsparcia multimediów, obecności w sieci społecznościowej czy aktywności na platformach jak Facebook czy Twitter.
Fabrice Hadjadj, za pomocą błyskotliwego i nieco przewrotnego stylu, przedstawia argumentację, że prawdziwa ewangelizacja nie polega na efektywności osiąganej przez nowoczesne techniki i środki przekazu. Dobra Nowina pochodzi z rzeczywistości wykraczającej poza nasz świat i nie można jej prezentować jak zwykłego przepisu na zupę czy relacji z meczu piłkarskiego.
Autentyczna ewangelizacja wymaga głębokiego przeżycia tajemnicy żyjącego Boga, które całkowicie odmienia sposób myślenia, komunikacji oraz całego życia człowieka. To doświadczenie jest kluczowe, by misja ewangelizacyjna była pełna sensu i mocy.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Książka z pasją zgłębiająca dyskusje dotyczące nowej ewangelizacji zwraca uwagę na kluczowe kwestie związane z tym zagadnieniem. Wiele osób uważa, że esencją "nowej ewangelizacji", która nadałaby jej rzeczywistą nowość, jest stosowanie innowacji z różnych dziedzin oraz udoskonalanie metod komunikacji poprzez najnowsze technologie. Takie podejście sugeruje, jakby Ewangelia sama w sobie nie była wystarczająco efektywna, wymagając wsparcia multimediów, obecności w sieci społecznościowej czy aktywności na platformach jak Facebook czy Twitter.
Fabrice Hadjadj, za pomocą błyskotliwego i nieco przewrotnego stylu, przedstawia argumentację, że prawdziwa ewangelizacja nie polega na efektywności osiąganej przez nowoczesne techniki i środki przekazu. Dobra Nowina pochodzi z rzeczywistości wykraczającej poza nasz świat i nie można jej prezentować jak zwykłego przepisu na zupę czy relacji z meczu piłkarskiego.
Autentyczna ewangelizacja wymaga głębokiego przeżycia tajemnicy żyjącego Boga, które całkowicie odmienia sposób myślenia, komunikacji oraz całego życia człowieka. To doświadczenie jest kluczowe, by misja ewangelizacyjna była pełna sensu i mocy.
