Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Algorytmiczny lider
DODAJ DO LISTY ŻYCZEŃ
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Największym zagrożeniem, przed którym stoimy,
nie są zastępujące nas roboty, ale nasza niechęć do odkrywania siebie na nowo
Żyjemy w epoce cudów: autonomiczne samochody, urządzenia, które przewidują nasze potrzeby, i roboty zdolne do wszystkiego od zaawansowanej produkcji po skomplikowane operacje medyczne. Automatyzacja, algorytmy i sztuczna inteligencja zmienią każdy aspekt codziennego życia. Ale czy jesteśmy świadomi tego, co to oznacza dla przyszłości pracy, przywództwa i ludzkiej kreatywności? Boimy się, że roboty wkrótce zastąpią nas w pracy, ale szybki postęp w rozwoju inteligencji maszyn rodzi o wiele ważniejsze pytanie: jaki jest prawdziwy potencjał ludzkiej inteligencji w XXI wieku?
Futurysta Mike Walsh zsyntetyzował lata badań i wywiadów z czołowymi liderami biznesu, pionierami sztucznej inteligencji i naukowcami zajmującymi się big data, tworząc zestaw 10 zasad, dzięki którym czytelnicy będą mogli zaplanować własną drogę osobistej przemiany, wykorzystać moc algorytmów i wyznaczyć jasną ścieżkę dla swojej firmy, zespołu i dla siebie. Zasad, które pomogą przetrwać i rozwijać się w erze bezprecedensowych zmian. Algorytmiczny lider to pełen nadziei i praktyczny przewodnik dla liderów wszystkich typów organizacji.
Wielkie firmy tworzy się na bazie kultury. Prorocza wizja Mike'a Walsha, wizja algorytmicznej firmy przyszłości, to nie robotyczna armia bezdusznych dashboardów analizujących dane, ale żywy, oddychający organizm społeczność ludzi, dla których motywacją jest coś więcej niż wynagrodzenie; dla których liczy się cel i oddziaływanie; podejmowanie decyzji i autonomia; miejsce pracy i współpraca. Rzecz warta przeczytania.
Brian Halligan, założyciel i dyrektor generalny HubSpot
Mike Walsh pokazuje, jak pod wpływem technologii już teraz zmienił się biznes, i przewiduje, jak będzie się on zmieniał w przyszłości. Opisuje cechy lidera algorytmicznego, który ma przede
wszystkim łączyć, a nie kontrolować. Na szczęście dla nas, ludzi, mamy nadal ważną rolę do odegrania w świecie kontrolowanym przez sztuczną inteligencję, spuentowaną w zasadzie w razie wątpliwości pytaj człowieka. Obowiązkowa pozycja na liście każdego menedżera i przedsiębiorcy, który nie chce pewnego dnia obudzić się w niezrozumiałym dla niego świecie.
Wojciech Kostrzewa CEO Billon Group, Prezes Polskiej Rady Biznesu
Jak odnaleźć się na rynku pracy i w środowisku biznesowym, kiedy automatyzacja oraz inteligentne systemy oraz rozbudowane algorytmy coraz częściej zastępują pracę człowieka? Ta książka porusza wiele ważnych aspektów zarządzania i osadza je w realiach, które, choć brzmią futurystycznie, to już w tym momencie stają się rzeczywistością i wyzwaniem dla wielu osób i organizacji.
Piotr Śliwiński coach, konsultant biznesu, autor bloga Manager z Głową
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Największym zagrożeniem, przed którym stoimy,
nie są zastępujące nas roboty, ale nasza niechęć do odkrywania siebie na nowo
Żyjemy w epoce cudów: autonomiczne samochody, urządzenia, które przewidują nasze potrzeby, i roboty zdolne do wszystkiego od zaawansowanej produkcji po skomplikowane operacje medyczne. Automatyzacja, algorytmy i sztuczna inteligencja zmienią każdy aspekt codziennego życia. Ale czy jesteśmy świadomi tego, co to oznacza dla przyszłości pracy, przywództwa i ludzkiej kreatywności? Boimy się, że roboty wkrótce zastąpią nas w pracy, ale szybki postęp w rozwoju inteligencji maszyn rodzi o wiele ważniejsze pytanie: jaki jest prawdziwy potencjał ludzkiej inteligencji w XXI wieku?
Futurysta Mike Walsh zsyntetyzował lata badań i wywiadów z czołowymi liderami biznesu, pionierami sztucznej inteligencji i naukowcami zajmującymi się big data, tworząc zestaw 10 zasad, dzięki którym czytelnicy będą mogli zaplanować własną drogę osobistej przemiany, wykorzystać moc algorytmów i wyznaczyć jasną ścieżkę dla swojej firmy, zespołu i dla siebie. Zasad, które pomogą przetrwać i rozwijać się w erze bezprecedensowych zmian. Algorytmiczny lider to pełen nadziei i praktyczny przewodnik dla liderów wszystkich typów organizacji.
Wielkie firmy tworzy się na bazie kultury. Prorocza wizja Mike'a Walsha, wizja algorytmicznej firmy przyszłości, to nie robotyczna armia bezdusznych dashboardów analizujących dane, ale żywy, oddychający organizm społeczność ludzi, dla których motywacją jest coś więcej niż wynagrodzenie; dla których liczy się cel i oddziaływanie; podejmowanie decyzji i autonomia; miejsce pracy i współpraca. Rzecz warta przeczytania.
Brian Halligan, założyciel i dyrektor generalny HubSpot
Mike Walsh pokazuje, jak pod wpływem technologii już teraz zmienił się biznes, i przewiduje, jak będzie się on zmieniał w przyszłości. Opisuje cechy lidera algorytmicznego, który ma przede
wszystkim łączyć, a nie kontrolować. Na szczęście dla nas, ludzi, mamy nadal ważną rolę do odegrania w świecie kontrolowanym przez sztuczną inteligencję, spuentowaną w zasadzie w razie wątpliwości pytaj człowieka. Obowiązkowa pozycja na liście każdego menedżera i przedsiębiorcy, który nie chce pewnego dnia obudzić się w niezrozumiałym dla niego świecie.
Wojciech Kostrzewa CEO Billon Group, Prezes Polskiej Rady Biznesu
Jak odnaleźć się na rynku pracy i w środowisku biznesowym, kiedy automatyzacja oraz inteligentne systemy oraz rozbudowane algorytmy coraz częściej zastępują pracę człowieka? Ta książka porusza wiele ważnych aspektów zarządzania i osadza je w realiach, które, choć brzmią futurystycznie, to już w tym momencie stają się rzeczywistością i wyzwaniem dla wielu osób i organizacji.
Piotr Śliwiński coach, konsultant biznesu, autor bloga Manager z Głową