Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Afa-skala. Jak badać mowę dziecka afatycznego?
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Książka, będąca owocem wieloletniej pracy autorek specjalizujących się w terapii dzieci z afazją, oferuje wnikliwe spojrzenie na temat zaburzeń rozwoju mowy. Centralnym punktem publikacji jest szczegółowa skala, która stanowi narzędzie do zbierania danych umożliwiających ocenę zdolności językowych i komunikacyjnych dzieci z tymi zaburzeniami. Autorki, czerpiąc z własnych doświadczeń praktycznych, dzielą się swoimi refleksjami na temat wyzwań, jakie niesie ze sobą diagnoza i opis afazji. Ich badania bazują na obserwacjach dzieci w starannie zorganizowanych warunkach, gdzie za pomocą materiałów werbalnych i graficznych starają się stworzyć eksperymentalne, a jednocześnie jak najbardziej naturalne sytuacje, które mają na celu wywołanie reakcji dziecka, by następnie je zarejestrować i ocenić.
Publikacja zwraca uwagę na kwestie, które rzadko pojawiają się w literaturze logopedycznej. Głównym jej zamierzeniem jest wsparcie logopedów-praktyków w diagnozowaniu oraz planowaniu terapii dla dzieci z afazją, oferując im narzędzia i wskazówki niezbędne w codziennej pracy.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Książka, będąca owocem wieloletniej pracy autorek specjalizujących się w terapii dzieci z afazją, oferuje wnikliwe spojrzenie na temat zaburzeń rozwoju mowy. Centralnym punktem publikacji jest szczegółowa skala, która stanowi narzędzie do zbierania danych umożliwiających ocenę zdolności językowych i komunikacyjnych dzieci z tymi zaburzeniami. Autorki, czerpiąc z własnych doświadczeń praktycznych, dzielą się swoimi refleksjami na temat wyzwań, jakie niesie ze sobą diagnoza i opis afazji. Ich badania bazują na obserwacjach dzieci w starannie zorganizowanych warunkach, gdzie za pomocą materiałów werbalnych i graficznych starają się stworzyć eksperymentalne, a jednocześnie jak najbardziej naturalne sytuacje, które mają na celu wywołanie reakcji dziecka, by następnie je zarejestrować i ocenić.
Publikacja zwraca uwagę na kwestie, które rzadko pojawiają się w literaturze logopedycznej. Głównym jej zamierzeniem jest wsparcie logopedów-praktyków w diagnozowaniu oraz planowaniu terapii dla dzieci z afazją, oferując im narzędzia i wskazówki niezbędne w codziennej pracy.
