Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
AdWords 360°. Katalog skutecznych kampanii
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Skuteczna reklama to taka, która przynosi zamierzone efekty. Tajemnica sukcesu Google AdWords polega na jej dostępności dla każdego reklamodawcy, niezależnie od wielkości firmy. Kluczowe jednak jest nie to, ile pieniędzy zainwestujesz, ale jak dobrze znasz swój produkt lub usługę, swoją grupę docelową i jej nawyki w sieci, a także narzędzia, które zamierzasz wykorzystać, w tym przypadku Google AdWords. Wprawa w korzystaniu z tego narzędzia może być zdobywana samodzielnie poprzez metodę prób i błędów, co bywa kosztowne i czasochłonne. Czy istnieje prostsza droga? W biznesie znana jest technika polegająca na analizie działań innych, czyli benchmarking. W książce pokazane są przykłady takich gigantów jak Snickers, BMW, Pepsi-Max, Tiger czy BZ WBK, którzy potrafili maksymalnie wykorzystać potencjał AdWords, stopniowo zgłębiając tajniki tego systemu. Teraz Ty możesz być sprytniejszy i skorzystać z ich doświadczeń. Zanurz się w lekturze, poznaj sekrety skutecznych kampanii reklamowych i daj się ponieść wyobraźni, aby zdobyć przewagę dzięki Google AdWords!
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Skuteczna reklama to taka, która przynosi zamierzone efekty. Tajemnica sukcesu Google AdWords polega na jej dostępności dla każdego reklamodawcy, niezależnie od wielkości firmy. Kluczowe jednak jest nie to, ile pieniędzy zainwestujesz, ale jak dobrze znasz swój produkt lub usługę, swoją grupę docelową i jej nawyki w sieci, a także narzędzia, które zamierzasz wykorzystać, w tym przypadku Google AdWords. Wprawa w korzystaniu z tego narzędzia może być zdobywana samodzielnie poprzez metodę prób i błędów, co bywa kosztowne i czasochłonne. Czy istnieje prostsza droga? W biznesie znana jest technika polegająca na analizie działań innych, czyli benchmarking. W książce pokazane są przykłady takich gigantów jak Snickers, BMW, Pepsi-Max, Tiger czy BZ WBK, którzy potrafili maksymalnie wykorzystać potencjał AdWords, stopniowo zgłębiając tajniki tego systemu. Teraz Ty możesz być sprytniejszy i skorzystać z ich doświadczeń. Zanurz się w lekturze, poznaj sekrety skutecznych kampanii reklamowych i daj się ponieść wyobraźni, aby zdobyć przewagę dzięki Google AdWords!
