Stan książek
Nasze książki są dokładnie sprawdzone i jasno określamy stan każdej z nich.
Nowa
Książka nowa.
Używany - jak nowa
Niezauważalne lub prawie niezauważalne ślady używania. Książkę ciężko odróżnić od nowej pozycji.
Używany - dobry
Normalne ślady używania wynikające z kartkowania podczas czytania, brak większych uszkodzeń lub zagięć.
Używany - widoczne ślady użytkowania
zagięte rogi, przyniszczona okładka, książka posiada wszystkie strony.
Zrozumieć social media
Masz tę lub inne książki?
Sprzedaj je u nas
Każdy z nas, w taki czy inny sposób, korzysta z mediów społecznościowych. Publikujemy posty na Facebooku, dodajemy zdjęcia na Instagramie, tweetujemy i dzielimy się krótkimi filmami na TikToku. Nawet jeśli nie posiadasz konta na żadnej z tych platform i uważasz, że jesteś wolny od ich wpływu, to i tak nie możesz całkowicie uniknąć ich oddziaływania. Dzieje się tak, ponieważ osoby wokół Ciebie – rodzina, znajomi, politycy oraz dziennikarze – używają tych mediów do komentowania otaczającego nas świata, co wpływa na codzienną rzeczywistość, w której żyjesz. Te potężne narzędzia kształtują trendy, wywierają naciski polityczne, społeczne i handlowe. Dlatego warto poznać ich funkcjonowanie i zrozumieć, jak oddziałują na nas samych.
Artur Roguski w swojej książce przybliża te zagadnienia poprzez odpowiedź na kluczowe pytania. Dowiesz się, dlaczego w ogóle korzystamy z mediów społecznościowych, co sprawia, że stajemy się od nich zależni i jak możemy się przed tym bronić. Książka odsłania również, w jaki sposób firmy i politycy manipulują informacjami, które ujawniamy w sieci, aby osiągnąć własne cele. Dodatkowo, autor podpowiada, jak efektywnie wykorzystywać potencjał mediów społecznościowych.
Artur Roguski, doświadczony psycholog specjalizujący się w mediach i reklamie, był dyrektorem do spraw mediów internetowych w magazynie Brief, product managerem w Grupie Onet-RAS oraz menedżerem ds. mediów społecznościowych w Edipresse Polska. Prowadzi również blog Why So Social, poświęcony edukacji młodych ludzi i ich rodziców o negatywnych skutkach korzystania z mediów społecznościowych.
Wybierz stan zużycia:
WIĘCEJ O SKALI
Każdy z nas, w taki czy inny sposób, korzysta z mediów społecznościowych. Publikujemy posty na Facebooku, dodajemy zdjęcia na Instagramie, tweetujemy i dzielimy się krótkimi filmami na TikToku. Nawet jeśli nie posiadasz konta na żadnej z tych platform i uważasz, że jesteś wolny od ich wpływu, to i tak nie możesz całkowicie uniknąć ich oddziaływania. Dzieje się tak, ponieważ osoby wokół Ciebie – rodzina, znajomi, politycy oraz dziennikarze – używają tych mediów do komentowania otaczającego nas świata, co wpływa na codzienną rzeczywistość, w której żyjesz. Te potężne narzędzia kształtują trendy, wywierają naciski polityczne, społeczne i handlowe. Dlatego warto poznać ich funkcjonowanie i zrozumieć, jak oddziałują na nas samych.
Artur Roguski w swojej książce przybliża te zagadnienia poprzez odpowiedź na kluczowe pytania. Dowiesz się, dlaczego w ogóle korzystamy z mediów społecznościowych, co sprawia, że stajemy się od nich zależni i jak możemy się przed tym bronić. Książka odsłania również, w jaki sposób firmy i politycy manipulują informacjami, które ujawniamy w sieci, aby osiągnąć własne cele. Dodatkowo, autor podpowiada, jak efektywnie wykorzystywać potencjał mediów społecznościowych.
Artur Roguski, doświadczony psycholog specjalizujący się w mediach i reklamie, był dyrektorem do spraw mediów internetowych w magazynie Brief, product managerem w Grupie Onet-RAS oraz menedżerem ds. mediów społecznościowych w Edipresse Polska. Prowadzi również blog Why So Social, poświęcony edukacji młodych ludzi i ich rodziców o negatywnych skutkach korzystania z mediów społecznościowych.
